ΕΑΝ   ΘΕΛΕΤΕ

ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ

ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ ΞΕΝΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

 

 

 

 

 

Οι Άγιοι Μάρτυρες Κάρπος, Πάπυλος, Αγαθόδωρος και Αγαθονίκη

 

 

Eις τον Kάρπον και Πάπυλον.
Κάρπῳ, Παπύλῳ, τοῖς Θεοῦ καρποῖς δύο,
Πᾶς πυλεὼν τμηθεῖσιν ἠνοίγη πόλου.

Eις τον Aγαθόδωρον.
Ἀγαθόδωρον δωρεῶν πληθὺς μένει,
Πρὸς πληθὺν ἀθλήσαντα δεινῶν μαστίγων.

Eις την Aγαθονίκην.
Οὐκ ἐμποδὼν σοι, Μάρτυς Ἀγαθονίκη,
Τὸ θῆλυ πρὸς τὸ θεῖον ἐκ ξίφους τέλος.

Κάρπον σὺν Παπύλῳ δεκάτῃ τρίτῃ ἔκτανε χαλκός.

 

 

Βιογραφία

Οι Άγιοι Κάρπος, Πάπυλος, Αγαθόδωρος και Αγαθονίκη μαρτύρησαν όταν αυτοκράτορας ήταν ο Δέκιος (249 – 251 μ.Χ.), σκληρότατος διώκτης των χριστιανών. Όλοι, πατρίδα είχαν την Πέργαμο.

Священномученики Карп и Папила Фиатирские
Οι Άγιοι Κάρπος και Πάπυλος

Мч. Карп.
Фреска Около 1318 г.
церкви Благовещения. Грачаница. Косово. Сербия.
Άγιος Κάρπος
Τοιχογραφία (Fresco) τού έτους περίπου το 1318 μ.Χ.
στον Ιερό Ναό τού Ευαγγελισμού τής Θεοτόκου
τής Ιεράς Μονής Γκρατσάνιτσα. Κοσσυφοπέδιο Σερβία.

 

Святoй мученик диакон Папила
Ο Άγιος Μάρτυς Διάκονος Πάπυλος

Ο Κάρπος, με άρτια γραμματική μόρφωση, ευσεβέστατος και με πολλές υπηρεσίες στην Εκκλησία, είχε γίνει επίσκοπος Θυατείρων. Ο Πάπυλος, που είχε σπουδάσει ιατρική και πρόσφερε τις υπηρεσίες του αμισθί, έγινε διάκονος και άμεσος συνεργάτης του Καρπού. Ο Αγαθόδωρος, ψυχή εκλεκτή και πιστή, ήταν υπηρέτης στην επισκοπή Θυατείρων.

Сщмчч. Карпа, епископа Фиатирского, Папилы, диакона, мч. Агафодора и мц. Агафони́ки
Миниатюра Минология Василия II. Константинополь. 985 г. Ватиканская библиотека. Рим.
Οι Άγιοι Μάρτυρες Κάρπος, Πάπυλος, Αγαθόδωρος και Αγαθονίκη . Μικρογραφία (Μινιατούρα) στό Μηνολόγιο τοῦ Βασίλειος Β ‘. 985 μ.Χ. Κωνσταντινούπολη. Τώρα εὑρίσκεται στήν Βιβλιοθήκη τοῦ Βατικανοῦ. Ρώμη

 

Сщмчч. Карпа, епископа Фиатирского, Папилы, диакона, мч. Агафодора и мц. Агафони́ки
Менологий на 12-15 октября
Византия. Греция; XIV в.; памятник:
Византийский менологий (Byzantine illumination Menologion);
10 x 13 см.; местонахождение: Англия. Оксфорд.
Бодлеанская Библиотека
Οι Άγιοι Μάρτυρες Κάρπος, Πάπυλος, Αγαθόδωρος και Αγαθονίκη .
Μηνολόγιο 12 -15 Οκτωβρίου
Βυζαντινή Μηνολόγιο τού 14ου αιώνα μ.Χ.
Τώρα ευρίσκεται στην Αγγλία. Οξφόρδη.
Bodleian Βιβλιοθήκη (Bodleian Library)

Όταν και τους τρεις συνέλαβε ο ανθύπατος Ουαλέριος, ομολόγησαν μπροστά του με παρρησία το Χριστό. Τότε ο Ουαλέριος τους είπε: «Οι χριστιανοί είναι δεισιδαίμονες, ανίκανοι, χωρίς ανώτερα αισθήματα. Εσείς, σαν μορφωμένοι άνθρωποι, αμέσως πρέπει να τους αρνηθείτε». Στην κατηγορία αυτή, απάντησε ο Επίσκοπος Καρπός με τα λόγια του Αποστόλου Παύλου. Μια απάντηση που ίσχυε, ισχύει και θα ισχύει στους αιώνες, για το φρόνημα των συνειδητών χριστιανών. Είπε λοιπόν: «Κοπιῶμεν ἐργαζόμενοι ταῖς ἰδίαις χερσὶ λοιδορούμενοι εὐλογοῦμεν, διωκόμενοι ἀνεχόμεθα, βλασφημούμενοι παρακαλοῦμεν», που σημαίνει, εμείς οι χριστιανοί βασιλιά, κοπιάζουμε με τα ίδια μας τα χέρια. Έπειτα, την ώρα που οι άπιστοι στο Ευαγγέλιο μας βρίζουν και μας περιγελούν, εμείς ευχόμαστε αγαθά γι’ αυτούς. Ενώ μας καταδιώκουν, τους δείχνουμε ανοχή, ενώ μας συκοφαντούν, απαντούμε με λόγια γλυκά και παρακλητικά.

Εκνευρισμένος ο Ουαλέριος από την απάντηση, αφού τους βασάνισε, μαζί με την αδελφή του Παπύλου Αγαθονίκη, όλους τους αποκεφάλισε.

Мучение свв. Карпа и Папилы.
Тзортзи (Зорзис) Фука. Фреска. Афон (Дионисиат). 1547 г.
Μαρτύριο τών Αγίων Κάρπου και Παπύλου
Τοιχογραφία (Fresco) τού έτους 1547 μ.Χ. στην Ιερά Μονή Διονυσίου Αγίου Όρους από τόν Τζώρτζη (Ζώρζη) Φουκά

Мучение свв. Карпа, Папилы и Агафоники.
Миниатюра . Около середины XI века.
Минология на октябрь. Византия
ГИМ (Син. Гр. 175. Л. 79).
Το μαρτύριο τών Αγίων. Κάρπου, Παπίλου και Αγαθονιίκου.
Μικρογραφία (Μινιατούρα) περίπου στα μέσα τού 11ου αιώνα μ.Χ.
στο Μηνολόγιο για τον Οκτώβριο. Βυζάντιο.
Τώρα ευρίσκεται στό Κρατικό Ιστορικό Μουσείο της Ρωσίας
(Sin Gr. 175. L. 79).

Ιερά Λείψανα

Αποτμήματα του Ιερού Λειψάνου του Αγίου Πάπυλου

ευρίσκονται στις Μονές Σταυρονικήτα Αγίου Όρους και Τιμίου Σταυρού Σάμου.

Αποτμήματα του Ιερού Λειψάνου του Αγίου Κάρπου

ευρίσκονται στις Μονές Σταυρονικήτα Αγίου Όρους και Τιμίου Σταυρού Σάμου.

 

Ἀπολυτίκιον 
Ἦχος γ’. Θείας πίστεως.
Βίον ἔνθεον, διαδραμόντες, Χριστοῦ ὤφθητε, συγκληρονόμοι, δι’ ἀθλήσεως ἐχθρὸν τροπωσάμενοι, Καρπὲ σοφὲ καὶ κλεινὲ Ἀγαθόδωρε, Ἀγαθονίκη καὶ Πάπυλε ἔνδοξε. Θεῖοι Μάρτυρες, Χριστῷ τῷ Θεῷ πρεσβεύσατε, δωρήσασθαι ἡμῖν τὸ μέγα ἔλεος.

Минея – Октябрь (фрагмент). Икона. Русь. Начало XVII в. Церковно-Археологический Кабинет Московской Духовной Академии.
Μηναίο – Οκτώβριος (τεμάχιο). Εικονίδιο στις αρχές τού 17ου αιώνα στην Εκκλησία καί το Αρχαιολογικό Μουσείο της Θεολογικής Ακαδημίας της Μόσχας.

Κοντάκιον
Ἦχος δ’. Ὁ ὑψωθεὶς.
Ὡς θησαυρὸν πολυτελὴ ὁ Δεσπότης, καὶ κρήνην βρύουσαν κρουvοὺς ἰαμάτων, τοῖς ἐπὶ γῆς παρέσχετο τὰ λείψανα ὑμῶν, νόσους μὲv καθαίροvτα, παθημάτωv ποικίλωv, χάριν δὲ βραβεύοντα, ταῖς ψυχαῖς ἀενάως, διὸ συμφώvως Καρπὲ τὴν ὑμῶν, Πάπυλε πόθῳ, τελοῦμεv πανήγυριv.

Ὁ Οἶκος
Ἡ προαιώνιος Θεοῦ Σοφία τε καὶ Λόγος, νοός μου τὴν ὁμίχλην ἀπέλασον, καὶ δίδου λόγον σοφίας ὡς Θεός, τοὺς μιμησαμένους διὰ πόθον ὁλικῶς τὰ θεῖά σου παθήματα, ἀνυμνῆσαι προθύμως, ὡς ὑπὸ σοῦ. Δέσποτα τῶν ὅλων, ἐπαξίως τῶν ἀγώνων τὰς ἀμοιβὰς ἀποληψομένους. Ἐνταῦθα γὰρ πιστῶν οἱ δῆμοι κυκλοῦντες τῶν λειψάνων τήν σορόν, τὴν εὐεξίαν δρέπονται ἀεί, συμφώνως ἐπιτελοῦντες, Πάπυλε, Κάρπε, ὑμῶν τὴν πανήγυριν.

Μεγαλυνάριον
Κάρπωμα προσήχθητε λογικόν, ἄνθραξι τῶν ἄθλων, τῷ τυθέντι ὑπὲρ ἡμῶν, Πάπυλε καὶ Κάρπε, σὺν τῷ Ἀγαθοδώρῳ, καὶ τῇ Ἀγαθονίκῃ· διὸ δεδόξασθε.

 

 

ΑΠΟ ΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ

 

КРАТКИЕ ЖИТИЯ СВЯЩЕННОМУЧЕНИКОВ КАРПА, ЕПИСКОПА ФИАТИРСКОГО, ПАПИЛЫ ДИАКОНА, МУЧЕНИКОВ АГАФОДОРА И АГАФОНИКИ

Свя­тые му­че­ни­ки Карп, епи­скоп Фиа­тир­ский, диа­кон Па­пи­ла, Ага­фо­дор и Ага­фо­ни­ка, сест­ра Па­пи­лы, по­стра­да­ли во вре­ме­на го­не­ния на хри­сти­ан им­пе­ра­то­ра Де­кия в III ве­ке. Пра­ви­те­лю об­ла­сти, где жи­ли свя­тые, ста­ло из­вест­но, что Карп и Па­пи­ла не участ­ву­ют в язы­че­ских празд­ни­ках. Он при­ка­зал при­ве­сти на­ру­ши­те­лей за­ко­на и сна­ча­ла по­пы­тал­ся убе­дить их в ис­тин­но­сти рим­ской ре­ли­гии…

ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΒΙΟΣ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΡΠΟΥ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΘΥΑΤΕΙΡΩΝ, ΠΑΠΥΛΟΥ ΔΙΑΚΟΝΟΥ, ΑΓΑΘΟΔΩΡΟΥ ΚΑΙ ΑΓΑΘΟΝΙΚΗΣ

Ιερά Μαρτύρων Carp, Επίσκοπος Θυατείρων, Διάκονος Μαγκούτας, Agafodora και Agafonika αδελφή θηλώματα, υπέστη κατά τη διάρκεια του διωγμού του αυτοκράτορα Δεκίου Χριστιανών στη αιώνα ΙΙΙ. Ο κυβερνήτης της περιοχής, όπου οι ζωντανοί άγιοι, έγινε γνωστό ότι Carp και Μαγκούτας δεν συμμετέχουν σε παγανιστικές γιορτές. Διέταξε να προσαγάγουν τους δράστες και με την πρώτη προσπάθησε να τους πείσει για την αλήθεια της ρωμαϊκής θρησκείας. Οι άγιοι απάντησε ότι ήταν ακατάλληλη για να διαβάσετε τα ψεύτικους θεούς. Ο δικαστής διέταξε τότε να εκθέσει τους μάρτυρες και σε σιδερένιες αλυσίδες για την κίνησή τους γύρω από την πόλη, και στη συνέχεια να συνδεθεί με τα άλογα και σύρετε από τη γειτονική πόλη των Θυατείρων, των Σάρδεων. Για κυπρίνου και θηλώματα ακολούθησε οικειοθελώς Agafodora και Agafonika. Σε Σάρδεις Agafodora ξυλοκοπήθηκε μέχρι θανάτου φλέβες βόδι, και ο κυπρίνος, και Papilė Agafonike αποκεφαλίστηκε. Ιερά Μαγκούτας κατά τη διάρκεια της ζωής του ήταν γνωστό το δώρο της θεραπείας ασθενειών? ο ίδιος και μετά από το μαρτύριο του παραδίδει αδυσώπητα επούλωση σε όλους που τον αναζητούν στην πίστη.

ΠΛΗΡΗΣ ΒΙΟΣ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΡΠΟΥ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΘΥΑΤΕΙΡΩΝ, ΠΑΠΥΛΟΥ ΔΙΑΚΟΝΟΥ, ΑΓΑΘΟΔΩΡΟΥ ΚΑΙ ΑΓΑΘΟΝΙΚΗΣ

Είναι πολύ χρήσιμο να σκεφτούμε αυτά τα koi υποφέρει για τον Χριστό, για την πολύ μνήμη των παθών τους μπορεί να φέρει στις ψυχές μας την αγάπη για τον Θεό και για τη δέσμευσή μας για αρετές όπως ορισμένες πτέρυγες – έτσι ώστε να μπορούμε για χάρη των μελλοντικών επιβράβευση ψυχικά υποστεί τα ίδια βάσανα ότι μάρτυρες έχουν υποστεί σάρκα. Οι τάξεις των μαρτύρων, σε αυτή τη podyavshih ζωή μαρτύριο ανήκουν Carp και Μαγκούτας – οι μεγάλοι πυλώνες και τα θεμέλια της Εκκλησίας [1] .
Και οι δύο από αυτούς έχουν γεννηθεί στην ένδοξη πόλη της Περγάμου [2] από ευσεβείς γονείς και ενάρετη ζωή του, βρέθηκε αρετή που τους παραδόθηκαν: για το ιερό κλάδο αυξάνεται από το ιερό της ρίζας, καλούς καρπούς δείχνει ένα καλό δέντρο, και η καθαρή ροή φέρνει πηγή δόξας. Και οι δύο από αυτούς ήταν το περιεχόμενο στο φαγητό και το ποτό μόνο η πιο απαραίτητη, απορρίπτοντας κάθε τι που χρησιμεύει για την πολυμορφία και υπερβολές? ακόμη και αναγκαία, έτρωγαν τόσο λίγο που διέφεραν από τους Αγγέλους μόνο σάρκα, έτσι ώστε μεγάλη αποχή του έμοιαζε σχεδόν εξωπραγματική. Όταν έφτασαν μέσα από μια τέτοια ζωή τελειότητας στην αρετή, έχουν βρεθεί άξιος, ότι θα πρέπει να παραδοθεί στη διοίκηση της Εκκλησίας: Κυπρίνος έγινε επίσκοπος και κήρυξε το λόγο των κατοίκων του Θεού Θυατείρων [3] , Μαγκούτας ίδια, η οποία Karp πτυχίο διάκονος έδειξε ζήλια, σύμφωνα με κατάταξη του, σε παρόμοια έργα.
Η φήμη του ιερού κυπρίνου και Papilė εξαπλωθεί σε όλες τις γειτονικές χώρες – όπως και όλων των αρετή, συνήθως δεν μπορεί να ξεφύγει, αλλά πάντα σαφής. Ως εκ τούτου, για τους άντρες αυτού του ιερού ποίμνιο έγινε πάρα πολλοί άνθρωποι, οι οποίοι άκουσαν τη διδασκαλία ζήλο τους, στράφηκε προς τον Χριστιανισμό. Μισητής όλων των καλών, ο διάβολος (. Βλ . Ιωάννης 8: 44 ), βλέποντας αυτά τα πράγματα, δεν θα μπορούσα να παραμείνει ήσυχο? εύρεση ζήλο υπηρέτες του θυμού του, τους ενέπνευσε να κάνει για ιερό καταγγελία πονηρό βασιλιά Dekiyu [4] . Και για Carp και θηλώματα ενημερώθηκαν ότι όχι μόνο δεν λατρεύουν τους θεούς, αντίθετα – κατάρα τους και να ακολουθήσουν τη χριστιανική διδασκαλία. Δεκίου, όταν άκουσε για αυτό, ήταν πολύ μαινόμενος, και αποστέλλονται στην σύμβουλος Ασία για να Valeria του – ζήλο ειδωλολατρική και σκληρή άνθρωπος? Ο βασιλιάς του είπε όλα όσα γνώριζε για τους αγίους, και έδωσε πλήρη εξουσία πάνω τους. Valery, αφού λάβει την εντολή, γρήγορα συμψηφίσει και έφτασε στον τόπο όπου οι άγιοι ζούσαν, θέλησαν να προσφέρουν θυσίες στους θεούς τους. Από ήρθε αμέσως στις διαταγές του όλα τα σύνορα της χώρας στα Θυάτειρα, σε όλους τους κατοίκους της που συγκεντρώθηκαν αμέσως στον τόπο της λατρείας των θυσία στους θεούς. Έτσι, όχι μόνο το κακό ήταν ένθερμος θαυμαστής των παγανιστικών θεών, αλλά και ήθελε να πείσει τους άλλους να κάνουν το ίδιο. Όταν όλοι συγκεντρώθηκαν στον τόπο της θυσίας, στη συνέχεια μεταξύ τους δεν υπήρχαν δύο χριστιανούς, Karp και θηλώματα, όπως είναι αλλού φέρνει αληθινό Θεό, την αληθινή θυσία, ότι είναι η προσευχή. Να μην τους βρουν ανάμεσα στο πλήθος, ο βασανιστής διέταξε να ψάξουν για αυτούς? Στη συνέχεια, όταν βρέθηκαν και έφερε σ «αυτόν, ο ίδιος με υπερηφάνεια τους είπε:
– Γιατί δεν ήρθε μαζί με άλλους, για να φέρει τις θυσίες στους θεούς; – Και στη συνέχεια πρόσθεσε: – Γρήγορα μπροστά στα μάτια μου, να καθορίσει αδίκημα σας για να δυσφημίσουν μισείτε στράφηκε προς το δικό τους κεφάλι, και η δόξα σας μέσα από αυτό πολλαπλασιάζεται περισσότερο από ποτέ.
Οι άγιοι δεν φοβούνται το φόβο, και δεν ψάχνει για τη δόξα του ανθρώπου, με θάρρος απάντησε σε αυτά τα πράγματα:
– Δεν θα έπρεπε, ως δικαστής, προκαλούν τον Θεό μας, και να είναι αχάριστος για την καλοσύνη Του σε μας! Για περισσότερα βοοειδή θα είναι κατηγόρους της αχαριστία μας, – μετά από όλα, ξέρουν αφέντη τους? Εμείς δεν γνωρίζουμε τον Δημιουργό μας, όταν τιμήθηκε ψεύτικους θεούς, αφήνοντας True Κυρίου μας.
Όταν μιλούσαν, ο Θεός επιβεβαίωσε τα λόγια του παρακάτω επιγραφή: ξαφνικά έγινε ένας μεγάλος σεισμός, και όλα τα είδωλα πετάχτηκαν κάτω και κατέρρευσε σε σκόνη. Αλλά Valery θυμός ήταν ισχυρή και ανένδοτος: αντί να θαυμάσει τη δύναμη του Θεού ανείπωτη και γελούν απόλυτη ασημαντότητα των ψεύτικων θεών, ήταν μόνο το πιο τρελό και ανόητο. Ντροπιάσει γενναιοδωρία και η ευγένεια των ανθρώπων, ο ίδιος απέφυγε να κάνει τους την ίδια στιγμή τα πιο σοβαρά βασανιστήρια και διέταξε να θέσει σε λαιμούς των σιδερένιες αλυσίδες τους και τους οδήγησε γυμνή μέσα από την πόλη. Έτσι γενναία θιασώτες αντάξια της υψηλής τιμής, οδηγήθηκαν στους δρόμους με ντροπή, άξια επαίνου ήταν αμέτρητες osmeivaemy και υποβάλλονται σε κακοποίηση. Δικαστής του ίδιου, πιστεύοντας ότι μια τέτοια ντροπή τιμωρηθούν, θα αλλάξει τώρα τη σκληρότητα της ομολογίας του, σχεδιάστηκε για να τους προσελκύσουν στο πλευρό του και τις κολακείες άρχισαν να μιλούν:
– Αν δεν είχα σκεφτεί ήσουν λογικό, ποτέ δεν θα σας εξυπηρετήσει καλές συμβουλές, και σας παρασύρει στην πίστη μαρτύριο μας ενάντια στη θέλησή σας. Αλλά επειδή η σύνεση και καλή συμπεριφορά υποδεικνύει τη σωστή σας για μεγάλους άνδρες, η ικανότητα να κρίνουν λογικά την υπόθεση, εξέθεσα να είναι ένας καλός σύμβουλος για σας. Γνωστό, νομίζω ότι, η δόξα και την τιμή των αθάνατων θεών αφειδώς από τους αρχαίους χρόνους, και παραμένει έτσι μέχρι σήμερα, όχι μόνο εμείς που γνωρίζουν την ελληνική και ρωμαϊκή γλώσσες [5] , αλλά μεταξύ τους βαρβάρους? Για ακόμα μια ζήλο στους θεούς της πόλης, που ελέγχεται από καλούς νόμους, νικήσει τον εχθρό και να οικοδομήσουν την ειρήνη. Γιατί οι βασιλιάδες και πρίγκιπες της Ρωμαϊκής επιτευχθεί τέτοια φήμη που ανατρέπονται τις πόλεις και τα έθνη, και υποτονική όλους τους εχθρούς; – Δεν είναι επειδή οι σεβαστό θεούς και να τους λατρεύουμε; – Φιλήσει το ίδιο τους και εσείς. Και αν μέσα από τα λόγια των αδαείς ανθρώπους που εξαπάτησε παράλογο και μόλις δημοσίευσε πρόσφατα τη χριστιανική πίστη, obrazumtes τώρα και να πάει πίσω σε ό, τι είναι καλύτερο. Στη συνέχεια, οι θεοί έχουν έλεος σε σας, και θα απολαύσετε τα πολλά οφέλη στη διάθεσή μας? από το βασιλιά σας περιμένουν επίσης μέγα έλεος. Αλλά αν μείνετε με την ίδια επιμονή, τότε χάνουν αυτές τις παροχές, και ήμασταν αναγκασμένοι να ασχοληθεί μαζί σας με εξαιρετική σκληρότητα.
Όταν οι Άγιοι ακούσει για αυτό, στη συνέχεια, σήκωσε τα μάτια του προς τον ουρανό δημιούργησε σταυρό και πληρούν Valeria:
– Θα ελπίζουμε να μας επιστήσει αμέσως zlochestiyu του ως οποιαδήποτε άγνοια, αλλά ξέρω ότι δεν είναι δειλή και όχι κενό της κατανόησης striketh πριν από εσάς. Δεν πιστεύουμε ότι η πίστη ευλάβεια σας για μόνο ότι τα αρχαία πίστη, για όλους δεν είναι απαραίτητα δίκαιη, ότι παλιά: γιατί τα αρχαία και ο θυμός, αλλά όχι άξιος σεβασμού για την αρχαιότητα της. Μην μιλήσουμε για το τι θα έπρεπε να είναι, το αρχαίο Μήπως η πίστη σας, αλλά αν πρέπει να λάβει. Αποφασίσαμε να το αποφύγει όσο το δυνατόν περισσότερο και να την αποσπάσει από ανάμεσά τους, όπως αυτή που prepareth μια φοβερή geennsky φωτιά αγαπάς. Αν θέλετε να μάθετε την αλήθεια, βλέπω ότι είναι, και θα διαπιστώσετε ότι τους θεούς σου δεν είναι τίποτα, το συντομότερο το έργο του ανθρώπου: είναι σίγαση και κωφοί και δεν μπορεί να φέρει κανένα όφελος, όχι μόνο στους άλλους, αλλά ακόμη και για τους εαυτούς τους. Neizobrazim αληθινός Θεός στην ουσία Του, ακατανόητη στο μυαλό μας είναι άπειρο στο χρόνο, διότι δεν έχει καμία αρχή της ζωής του? Κάλεσε σε λειτουργία όλα τα πράγματα ορατά και κατανοητά στο μυαλό μας? Εκείνος δημιούργησε τον άνθρωπο, που τον έφερε στον ουρανό και του έδωσε μια εντολή στον άνθρωπο navyknul να είναι υπάκουοι στο Δημιουργό.Σύμφωνα με φθόνο τους ανθρώπους του διαβόλου έπεσε σε ανυπακοή και έγινε ένοχος θανάτου.Αλλά ο διάβολος δεν ήταν ικανοποιημένοι με ένα τέτοιο άτομο πτώση και έσπευσε να απορρίψει τον Θεό και τους απογόνους του, έτσι ώστε οι άνθρωποι πέθαιναν όχι μόνο σωματικά, αλλά και πνευματικά: έτσι οι άνθρωποι αφήνοντας τον Θεό και να αποτρέψει τα μάτια τους από την αλήθεια του φωτός έπεσε στο σκοτάδι της ειδωλολατρίας. Ως εκ τούτου, ελεήμων Δημιουργός, και άφθονη, για να σώσει τους ανθρώπους από την εξουσία του διαβόλου, κατέβηκε στη γη, συνεχίζει να παραμένει την ίδια στιγμή στους κόλπους του Πατρός, και ήταν σαν εμάς, εκτός από την αμαρτία? είναι καρφωμένα στο σταυρό, πέθανε για να μας απαλλάξει από την αμαρτωλή πτώση. Μετά τη νίκη του θανάτου του εχθρού μας τον διάβολο, αναλήφθηκε στον ουρανό και μας καλεί στο ίδιο μέρος για να κάνετε μια άνετη ανάβαση σ «Αυτόν για εμάς. Εσείς, από την δικαστή, μπορείς να πεις κάτι τέτοιο για τους θεούς σας; Και μην αισθάνεστε ντροπή να καλέσετε τους θεούς; Πλούτος και τιμητικές διακρίσεις ως βασιλιάς σας, – από ό, τι τόσο αγαπάμε, – αγνοήσουμε, επειδή αναμένουν σήμερα μια ανταμοιβή από τον Θεό για τους οποίους είμαστε σταθερά αποφάσισε να υποφέρει και να πεθάνει.
Ακούγοντας αυτά τα λόγια, Valery ήταν πολύ θυμωμένος. Πέταξε μακριά υποκριτική ταπεινοφροσύνη του και χωρίς να κρύβει περισσότερο από τη σκληρότητα του, ιδίως αν ληφθεί υπόψη η περιουσία των αγίων για τη λεηλασία των επικριτών, ως δική τους, συνδέεται με τα άλογα, διέταξε να οδηγηθεί στις Σάρδεις [6] . Και οδήγησε τα άλογα δεμένα με τους αγίους πολύ γρήγορα και χωρίς ανάπαυση σε μία ημέρα μακριά από τα Θυάτειρα Σάρδεις [7] . Βαρύ ήταν ο τρόπος για τις γενναίες μάρτυρες, για να μην συμβαδίσουν τρέξιμο με τα άλογα, που συντάχθηκαν με τη βία και να χτυπήσει το έδαφος, υπέστη πολλά δεινά. Ακολουθήστε τους, και ένας υπηρέτης των αγίων μαρτύρων, Ευλογημένος Agafodora, εκφράζοντας τη θλίψη και συμπόνια για τα αφεντικά τους. Έχοντας φτάσει Σάρδεις, που δεν έχουν ανάπαυση μετά από ένα σκληρό τρόπο, αλλά πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της νύχτας στην προσευχή και το τραγούδι του θεϊκού. Όταν είναι λίγο ο ύπνος, παρηγοριά από τους αγγέλους στο όραμά τους και να ενισχύσουν την υπομονή στον πόνο. Αφού ξύπνησε από τον ύπνο, είπαν ο ένας τον άλλον ό, τι φαίνεται και πολύ χαρούμενος, χάρη στο Θεό για παρηγοριά στη θλίψη, και για την υπόσχεση της συνδρομής σε μαρτύριο, και διακαώς επιθυμείτε να υποφέρουν για τον Χριστό.
Valery ήρθε να Σάρδεις, με την ελπίδα ότι οι πάσχοντες μετά από βασανιστήρια που υπέστη με τον τρόπο αυτό θα είναι ευκολότερο να πείσει να τον αθεϊσμό ανομία δεν ήξερε ότι οι άγιοι έχουν ενισχυθεί περαιτέρω για να εκμεταλλευτεί τη χάρη του Θεού, το φαινόμενο στο όραμά τους. Όταν Valeri είδαν ότι τα πρόσωπά τους ήταν πιο φωτεινή παλιά ότι είναι ισχυρές κατά το πνεύμα και την καρδιά, άφοβος, έχασε την ελπίδα να τους κερδίσουμε μέσα από το μαρτύριο και ξανά γύρισε στην πονηριά, θέλοντας να αποπλανήσει και να συλλάβει την ισχυρή πίστη των αγίων με τον Χριστό μαλακό λέξεις και ένα διαφορετικό είδος κολακευτικό. Και φαινόταν ότι μια αλεπού αγωνίζονται με τα λιοντάρια, για την αποπλάνηση του δεν οδηγούν σε τίποτα και δεν μπορούσε να ξεπεράσει αυτές που ενίσχυσε τη βοήθεια του Παντοδύναμου. Όταν Valeri είδε ότι φτάνει τίποτα προγραμματιστεί να κάνει με τους αλλιώς: Κυπρίνος και θηλώματα, στερεά άνδρες και αγαπημένα, να θέσει υπό κράτηση? ένδοξη ως Agafodora, υπηρέτης των μαρτύρων, ο οποίος ήταν ένας τέλειος μάρτυρας και η αγάπη γι «αυτούς αποδείχθηκε ότι ήταν φίλος και συνεργός του μαρτυρίου τους τους – αυτό Agafodora, ξαπλωμένος στο έδαφος, διέταξε ανελέητα νικήσει τένοντες βόδι. Και διαγωνίστηκαν μεταξύ τους κρίνουν και μάρτυρας: δικαστής ήθελε να κερδίσει ένα πλήθος των μαρτύρων προκάλεσε πληγές, τον μάρτυρα με τέτοια χαρά που έλαβε πληγές που φάνηκε να φοβάται, δεν έχει σημασία πόσο κουρασμένος ξυλοδαρμό και τα βασανιστήρια δεν έχουν σταματήσει νωρίτερα. Κατά τη διάρκεια της εν λόγω σοβαρής και παρατεταμένης ξυλοδαρμός ενός μάρτυρα, σαν από κάποια πηγή, αιμορραγούν ροές, δεν υπάρχει καμία σάρκα, ανιχνεύει μια εσωτερική, έπεσαν μακριά από τα κοινά μέλη, και πραγματικά, μεγάλη δυστυχία ήταν να υποβληθεί σε ηρωική σύζυγος. Αλλά υπόμεινε τον πόνο με τέτοια αποφασιστικότητα που φάνηκε να μην αισθάνονται πόνο? στη σιωπή υποβλήθηκε σοβαρά τραύματα, και η σκέψη ότι έπασχε για τον Χριστό, για εκείνον ήταν αρκετή παρηγοριά μεταξύ πάσχουν σκληρή. Όταν Valery κουρασμένος, κουρασμένος και ξυλοδαρμό – σε Agafodora ίδια αγωνία αυξήθηκε μόνο τη χαρά. Ο Ιησούς, κοιτάζοντας προς τα κάτω για να τον άθλο και ugotovlena το βραβείο του, στη θέα του γενναίου υπομονή του υπηρέτη του τον κάλεσε για να τον εαυτό του, ότι βρήκε την ειρήνη μετά από τόσα άθλους. Αμέσως έδωσε το πνεύμα του στα χέρια του Κυρίου του, αφήνοντας νεκρούς βασανιστές σώμα του. Με διάταξη του Valery αφέθηκε άταφο – σε ζώα και τα πουλιά? αλλά στο σούρουπο μερικά από τους πιστούς πήρε το σώμα του αγίου μάρτυρα, πρόδωσε το μυστικό ταφή του.
Μετά από αυτό, Valery, ζητώντας από την Ιερά Μαρτύρων, Karp και θηλώματα, τους είπε:
– Mad υπηρέτης σου πήρε μια αξιοπρεπή θήκη για το θάνατό του, γιατί δεν ήθελε να κάνει θυσίες στους αθάνατους θεούς. Γιατί είσαι σοφός, δεν είναι οι ίδιοι εκλέγουν τι είναι χρήσιμο να σας, αλλά θέλετε να είναι σαν ένας άνθρωπος, ένα πραγματικά λυπηρό το γεγονός ότι μάλλον τρελή ζωή και χαρά επώδυνο θάνατο;
Διά τούτο, ιερά Valery κατήγγειλε και τον αποκάλεσε ένας τρελός? δοθεί έπαινος ιερό Agafodora για το θάρρος με το οποίο συνάντησε το θάνατό του, είπαν ότι ήθελαν, και φανταστείτε το ίδιο το θάνατο του Χριστού.
Τότε ο βασανιστής, άναψε με οργή, και πάλι εντολή να δεσμεύουν Karp και θηλώματα στα άλογα και να οδηγήσει γρήγορα μπροστά του από Σάρδεων προς την Πέργαμο. Και πάλι οι Άγιοι διώχθηκαν και vlachimy στο δρόμο, υπέμεινε μεγάλο πόνο και δυστυχία, και το καθένα από αυτά μίλησε με τον David, σύμφωνα με τον λόγο των χειλιών σου εγώ μου έχουν κρατήσει από τα μονοπάτια του αντιτορπιλικού ( Ψαλμός 16: 4 ). Τη νύχτα, τα βάσανά τους από τις πληγές ενώνονται σφιχτά δεσμά και σοβαρή ποινή φυλάκισης. Άγιοι μετά από σοβαρό τρόπο παρέμειναν ξύπνιοι, προσφέροντας έως και τις προσευχές στον Θεό όλη τη νύχτα. Και ο Κύριος ήταν στην ευχάριστη θέση να τους δούμε και πάλι: άγγελος του Κυρίου εμφανίστηκε σ «αυτούς, και θεράπευσε από τις πληγές και τραγούδησε τις καρδιές τους τη Θεία χαρά, την ενίσχυσή τους σε μεγαλύτερο κατόρθωμα. Όταν ήρθε το πρωί, ο βασανιστής πίστευαν ότι οι άγιοι δεν μπορεί να είναι αρκετά βήμα μετά τη χθεσινή τρόπο, και του είπε να τους φέρει να δει τον πόνο τους. Και βλέποντας ότι είναι υγιής και ισχυρή, τα πόδια τους αλώβητη και τα πρόσωπα είναι φωτεινά και χαρούμενα, αυτά τα πράγματα που δόθηκε στη δύναμη της μαγείας τους και, ως εκ τούτου περαιτέρω αύξηση των δεινών τους. Επικάλυψη του σώματος ιερό τάφο δεσμά του σιδήρου, που τους οδήγησε σε ακόμη πιο μακρινό ταξίδι. Στο δρόμο, ο ίδιος σε ένα μέρος που θυσιάζονται στα είδωλα, και κάθισε στο κάθισμα κρίση. Κλήση Karp, άρχισε μια φιλική συζήτηση με τον ίδιο, όπως ήταν, πραγματικά εκφράζοντας τη λύπη του:
– Εδώ, οι θεοί από συμπόνια για τα γηρατειά σας βοήθησε να περάσει εύκολα αυτόν τον τρόπο. Γιατί φαίνεται αγνώμονες προς τους ευεργέτες τους, εκθέτοντας τιμήν τους βεβήλωσαν; Πάρτε τον καλό μου συμβουλή και να πάει στους θεούς μαζί μου, για θαυμάζω τα γηρατειά σας, λυπάμαι για σένα και την κραυγή σας αγωνία – όχι ως παράξενο, αλλά είναι αλήθεια, όπως του. Αλλά τι να κάνουμε;Γνωρίζετε, ότι ένα μεγάλο μέρος με κατάχρηση, και δεν μπορώ πια να ανεχτεί περισσότερο: και τώρα, όταν δεν μπορείτε να ακούσετε καλή συμβουλή μου, εγώ δεν θα ανεχθεί ανυπακοή σας, αν όχι για ατιμία του, για χάρη των θεών.
Ιερά Carp ανταποκριθεί σε αυτά τα πράγματα:
– Συμβούλιο σας, η οποία οδηγεί από το φως στο σκοτάδι και από τη ζωή στο θάνατο, κανείς δεν μπορεί να χαρακτηριστεί καλή, αλλά καλέστε την εξαπάτηση και το δίκτυο. Αν διαβάσετε τα γηρατειά μου, γιατί δεν με πιστεύετε, όταν είμαι εφαρμογή πατρικές συμβουλές για να σας; Για Λυπάμαι περισσότερα για το θάνατό σας, τι είστε για τα βάσανά μου, και αρκετά θλίβομαι για την αγωνία σας – αυτό που βάζετε εμπρός με τη φασαρία της [8] και την εκτίμηση των θεών, που δεν σας απαλλάσσει από την αιώνια βάσανα: είναι άψυχο, δημιούργησε το ανθρώπινο το χέρι και δεν μπορεί πραγματικά να ονομάζεται θεούς, όταν μάταια και για τίποτα δεν ταιριάζει είδωλα.
Valery δεν μπορούσε να συνεχίσει να φέρει την ατίμωση των θεών τους και διέταξε τους δήμιους να λάβει ιερό Carp και τον έδεσε βάναυσα χτυπήματα με ράβδους αγκάθια. Όταν νίκησε τον άγιο, ολόκληρο το σώμα του ήταν επώδυνο, και μέρος της σάρκας, που υπάγονται μακριά κάτω από τα χτυπήματα, πετούν προς το έδαφος. Αλλά ήταν ακόμα λίγο βασανιστή – προέτρεψε άλλα κρεοπωλεία. Μερικοί από αυτούς Searing πλευρά κεριά Karp και άλλες πληγές που πασπαλισμένα με αλάτι, έτσι ώστε η γη ποτίζονται με άγιο αίμα? φλέβες σκάσει και του προκάλεσε πολύ σοβαρή θλίψη? ο μάρτυρας, τόσο περισσότερο αυξάνεται το μαρτύριό του, τόσο περισσότερο ενισχύεται στην αγάπη του Θεού και η υπομονή. Στέκεται συνδέονται, χαμογέλασε μέσα στο μαρτύριο, και ο πρίγκιπας τον ρώτησε:
– Γιατί, Κυπρίνος, γέλασε;
Και είπε:
– Έχω δει εμένα σχεδιαστεί τη χάρη του Χριστού και λόγω της χάρηκαν μου.
Για ο άγιος είδε σε αυτό το διάστημα άνοιξαν οι ουρανοί, ο Κύριος κάθεται σε θρόνο και Χερουβείμ και Σεραφείμ γύρω του.
Έτσι, ο ίδιος παρηγοριά υπηρέτη του Κυρίου στη μέση του μαρτυρίου, και η χάρη του Θεού υπερνίκησε όλα τα βάσανα, έτσι ώστε το άγιο ξέχασε οδυνηρές πληγές του και σοβαρή μαρτύριο που γενναία υπέμεινε. Ήταν ένα μαρτύριο για όσο διάστημα τα κουρασμένα βασανιστές και τα βασανιστήρια μετά κρατούμενος στη φυλακή, χάρη στο Θεό, τον παραχωρημένες να υποφέρει γι «Αυτόν.
Στη συνέχεια, ζητώντας από το Δικαστήριο του Αγίου θηλώματα, Valery άρχισαν να ρωτήσω – όπως και για την πρώτη φορά που τον είδε:
– Τι φυλή και την πατρίδα, και τι είδους εκπαίδευση σας;
– Γνωρίζετε ήδη για μένα – απαντά στην Saint – ότι γεννήθηκα των ευγενών γονέων στην πόλη της Περγάμου, κατέχουν την τέχνη της θεραπείας – δεν είναι ότι εξαρτάται από τα βότανα που φυτρώνουν στη γη, αλλά το γεγονός ότι υπηρέτησε περισσότερο από τον Θεό? αυτά τα πράγματα παραποίησης χρησιμοποιεί όχι μόνο το σώμα, αλλά και να θεραπεύσει και την ψυχική ασθένεια.
Στη συνέχεια, ο δικαστής είπε:
– Έντεχνα θεραπεία δεν μπορεί να είναι, εκτός από τη μελέτη ό, τι είναι γραμμένο Galina [9] και από τον Ιπποκράτη [10] , την οποία η τέχνη της θεραπείας δίνεται από τους θεούς.
Papila δημοσιεύτηκε:
– Galin, ο Ιπποκράτης και οι μαθητές τους μόνο μπορεί να θεραπεύσει τον ασθενή αν ο Χριστός μου, με συντριπτική έλεος, καταδέχονται να του δώσει το φάρμακό του :. Σε αντίθετη περίπτωση, αποδεικνύεται τέχνη τους μάταιη και άχρηστη την εμπειρία τους στην ιατρική πρακτική? και εκείνους τους οποίους θα καλέσει τους θεούς, καθώς μπορούν να λάβουν τη φροντίδα της υγείας κάποιου, αν οι ίδιοι δεν μπορεί να βοηθήσει τίποτα! Και αν θέλετε να μάθετε την αλήθεια, να δοκιμάσουν στην πράξη: Τώρα μπορείτε να δείτε ότι κάθεται δίπλα σας είναι τυφλός από το ένα μάτι: Ας τους θεούς σου υπηρέτησε τον διορατικότητα, και μετά δεν θα πω τίποτα.
– Μπορεί κάποιος να είναι τέτοια ώστε να τον θεραπεύσει; – Valery είπε.
– Οχι μόνο αυτό, – απάντησε ο άγιος, – και όλα τα είδη των άλλων ανίατων ασθενειών θα θεραπεύσει όσους αποκαλεί τον Χριστό Θεραπευτής όλων των ασθενειών.
– Ας δούμε τώρα τι είναι αυτά που λες, – δήλωσε ο Valeriy – και αν είστε σε θέση να τον θεραπεύσει πριν από εμάς, ότι έλαβε την όρασή του.
– Δεν θέλω να το κάνετε αυτό μία φορά – δημοσιεύτηκε Μαγκούτας – ότι δεν αποδίδουν το θαύμα των δαιμόνων του? αλλά πρώτα ας τους γιατρούς σας θα καλέσει ότι οποιοσδήποτε από τους θεούς τους, και στη συνέχεια θα σας δείξω τη δύναμη του Χριστού μου.
Στη συνέχεια, Valery κάλεσε τους ιερείς του και τους είπε να καλέσει τους θεούς, έτσι ώστε να επουλωθεί τυφλή σύμβουλο του. Θα φώναξε στους θεούς τους μάταια, καλώντας κάθε του θεού του: τον Απόλλωνα, του Ασκληπιού μια άλλη – ο Δίας, ο άλλος – ο Ερμής. Και άξιζε γέλιο κατηγορία: όλη την ημέρα προσεύχεται για εκείνους που δεν μπορούν να παράσχουν οποιαδήποτε βοήθεια, απευθύνθηκε σε ένα κωφό, θυσίες και άκαρδος, οι ίδιοι τύφλωσε ψυχή, δεν ήταν σε θέση να φωτίσει μια σωματική μάτι.
Τι σημαίνει υπηρέτης του Χριστού; – Σήκωσε τα μάτια του στον ουρανό, το σώμα και την ψυχή, και κάλεσε την ελεήμων Κύριος? Στη συνέχεια άγγιξε το χέρι του στο μάτι του τυφλού, έκανε το σημείο του σταυρού πάνω του, και ο ασθενής έλαβε αμέσως τα μάτια του. Ιδού, ο ίδιος όχι μόνο είδε το φως σωματικές μάτι, αλλά φωτισμένη και συναισθηματική θέαμα? Για το φως του Θεού άγγιξε την καρδιά του, και αυτός, σαν το ξύπνημα από ένα όνειρο, γνώριζε την αδυναμία της κοσμικής θεούς και φωτισμένοι δύναμη του Ενός Θεού, ο Ιησούς Χριστός, το αληθινό φως που φωτίζει κάθε άνθρωπο έρχεται στον κόσμο ( Ιωάννης 1: 9 ) και πίστεψαν σ «Αυτόν. Δεν είναι μόνο οι άνθρωποι, αλλά πολλοί άλλοι άνθρωποι έχουν έρθει μέσα από αυτό το θαύμα σε γνώση της αλήθειας? Για ποιον αυτά τα πράγματα ένδοξο θαύμα δεν οδήγησε στην έκπληξη και την πίστη; – Και μόνο να δει και να ακούσει αυτά τα πράγματα, είπε: «Πραγματικά μεγάλη είναι η δύναμη του Χριστού, και Αυτός είναι ο αληθινός Θεός!» Αλλά κι αν όλη η δόξα του αληθινού Θεού, αλλά μια άνομη Valery δεν ήθελε να Τον γνωρίζουν και άναψε ακόμα μεγαλύτερη οργή στην Ιερά θηλώματα? αντί να είναι ευγνώμων για αυτή την ευλογία, διέταξε να τον δέσουν σε ένα δέντρο και χτύπησαν ανελέητα.
Κατά τη διάρκεια αυτών ξυλοδαρμοί ιερό Μαγκούτας δεν λυπήθηκε ότι είναι χτυπημένο, αλλά ότι δεν δέχεται ακόμη πιο αυστηρή τιμωρία. Από την άλλη πλευρά, Valery, βλέποντας το θάρρος ενός μάρτυρα που υποφέρουν ήττες, όλα έρχονται όλο και περισσότερο ερεθισμό και πόνο Ενωθείτε με τη δυστυχία που καμένης πλευρά Papilė φωτιά και διέταξε να ρίξει πέτρες σε αυτόν. Αλλά ο μάρτυρας υπομονετικά υπέμεινε, και φωτιά, και πέτρες έπεσε σε αυτό το μέρος, σαν να τιμούν το σώμα του μάρτυρα, τα βάσανα του Χριστού? χωρίς να προκαλούν βλάβη στα ιερά πέτρες χτύπησε μια σταγόνα.Όταν Valery ήταν κουρασμένος και δεν ξέρω τι άλλο να προκαλέσει μια ιερή μαρτύριο, αποφάσισε να καθυστερήσει μερικά, νομίζοντας ότι, εάν απελευθερωθεί κατά τον χρόνο των αγίων, ότι πληγές τους πονούν και την αύξηση του πόνου, καθιστούν πιο αδύναμη για την επερχόμενη δοκιμασία. Αλλά μάρτυρες είχαν γιατρό τους τον Χριστό, για χάρη των οποίων εθελοντικά αποδέχονται οι πληγές είχαν επουλωθεί όχι μόνο πόνο, αλλά και των πληγών και ελκών, οπότε δεν ήταν ορατό ίχνος τραυματισμού τους, το οποίο είναι πολύ ενοχλητικό τρελός βασανιστή: η πιο ανακουφισμένος του πόνου τους, ιδιαίτερα muchilos Βαλέρια καρδιά και μανία έλαμψε σαν φωτιά.
Στο τέλος του λίγο χρόνο βασανιστή και πάλι κάθισα στο κάθισμα κρίση, η αναπνοή σκληρότητα και παρά άγριο μάτι. Οι άγιοι μάρτυρες εμφανίστηκε μπροστά του με τα φωτεινά μάτια και ένα χαρούμενο πρόσωπο, σαν να καλέσει για μια γιορτή. Lawless ήθελε να τους φοβίσουν samoyu μανία του? αλλά από την ατρόμητη καρδιά και τόλμη από το στόμα τους, άκουσε αυτά τα λόγια:
– Γιατί, OH, το βασανιστή, σας ενοχλεί και τους υπηρέτες του, που συχνά μας οδηγεί και δίνοντας, βασανίζοντας και δηλώνοντας από πάνω μας η τελευταία φράση; Έχετε την ελπίδα να μας διώξουν από το Χριστό και την αλήθεια; – Αλλά μάλλον μας δουν νεκρούς, θα υπακούσει την εντολή της ουράνιας σας.
Μετά από αυτό, κατά την εντολή του βασανιστή ήταν διάσπαρτα στο έδαφος τα θραύσματα και τα σιδερένια καρφιά? βάζουν κάτω γυμνός μάρτυρες και άρχισε να τους σύρετε, προκαλώντας σοβαρά πλήγματα δια του παρόντος. Αλλά ακόμη και μεταξύ αυτών βάσανα Κύριος δεν άφησε τους δούλους Του. Έσπευσε να τους με τη βοήθειά Του, «vdyhayay στο πρόσωπο τους, και otemlyay από κατάχρηση τους» ( Naum.2: 1 ): – ξαφνικά αυτά τα θραύσματα και τα σιδερένια καρφιά είχαν εξαφανιστεί χωρίς κανένα ίχνος, οι άγιοι παρέμεινε αλώβητος. Αυτά τα πράγματα ενθουσιασμένος για να κρίνουν ακόμα πιο θυμωμένος, και τους διέταξε να κόψει τις πλευρές της ξυράφια? αλλά ιερό, δοξάζοντας τον Θεό, γενναία υπέμεινε όλα αυτά τα πράγματα.
Μετά από αυτό μάζεψε τα κακά θηρία, και έδωσε θέαμα δόθηκαν μάρτυρες, και φέρουν κυκλοφόρησε. Όλοι νόμιζαν ότι αμέσως να σκοτώσει και να καταβροχθίσει το σώμα τους, αλλά δεν βρήκε bloodlust, όπως και αν τιμώντας τους αγίους θέσει στα πόδια τους, και να τους αγκαλιάσει.Μετά από ένα λιοντάρι που κυκλοφόρησε, η οποία όχι μόνο αποδείχθηκε να είναι ταπεινός, σαν μια αρκούδα, αλλά η δύναμη του Θεού που αποκαλύπτεται σε αυτό ακόμα πιο θαυματουργή – επειδή, βρυχήθηκε, ο proveschal φωνή του ανθρώπου, καταδικάζοντας τους διώκτες και την επιμονή τους σε τέτοια σκληρότητα. Σταμάτησαν τα αυτιά τους, λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά για μαγεία, όπως το ιερό μάρτυρες δικαστής διέταξε ρίχνονται στον λάκκο γεμάτο με ασβέστη. Αλλά μάταια έχω κοπιάσει τρελός, αντίθετα ο Θεός, ο οποίος είναι παντού κράτησε ανέπαφη δούλους του, για το γεγονός ότι έμεινε στα ασβέστη τρεις ημέρες, βγήκαν σώοι και αβλαβείς.
Η πιο Valery πεπεισμένος ότι ο ίδιος δεν μπορούσε να ξεπεράσει τους αγίους, τόσο περισσότερο καίγονται σε αυτούς με θυμό? foo στις μπότες σιδήρου τους, γεμάτο με αιχμηρά νύχια, τους ανάγκασε να τρέχει γύρω στο? αλλά ότι δεν μπορούσε να νικήσει τους ανίκητος στρατιώτες του Χριστού.Razzhegshi τότε έντονα φούρνο, έριξε το ιερό – μαζί τους πήγε στις φλόγες και ευλόγησε Agafonika, αδερφή του Αγίου θηλωμάτων, που επιθυμούν να είναι ένα κόμμα με τα ίδια κατορθώματα και να πεθάνουν για τον Χριστό. Αλλά δεν είναι το πύρινο καμίνι τους καμένης μόνο, αλλά με τη δύναμη του Χριστού, που απευθύνεται σε ένα δροσερό μέρος, για τη μεγάλη βροχή έπεσε, έσβησε τη φωτιά και ψύχεται το φούρνο. Όταν οι άγιοι βγαίνουν από τον κλίβανο σώοι και αβλαβείς, τότε και πάλι κλειδωμένο στη φυλακή, όπου τραγούδησε με τον Θεό στην εκκλησία. Ο βασανιστής, μην ξέροντας τι άλλο να κάνω, ντροπή ότι είχε κερδίσει, δήλωσε ότι η τελική ετυμηγορία των μαρτύρων – και διέταξε τα κεφάλια τους αποκεφαλίστηκε από το σπαθί. Άγιοι, όταν ήταν μαζί με Agafonikoy ο τόπος εκτέλεσης, και χάρηκαν, σηκώνοντας τα μάτια και τα χέρια του στον ουρανό, προσευχήθηκε όχι μόνο για τον εαυτό τους, αλλά και για εκείνους που τους σκοτώσει, και έτσι ολοκλήρωσε τον άθλο του, που αποκεφαλίστηκε από το σπαθί. ΑΓΙΟΙ σώματά τους πετάχτηκαν ανέντιμο και δεν φυλασσόμενο?πιστούς από τη λήψη τους κρυφά πρόδωσε ειλικρινής ταφή, δοξάζοντας τον Κύριο Ιησού Χριστό, Emuzhe με τον Πατέρα και το Άγιο Πνεύμα, την τιμή και τη λατρεία για πάντα. Αμήν [11] .

σημειώσεις
[1] Στο όνομα της ιερής μαρτύρων πυλώνες και τα θεμέλια της Εκκλησίας εκφράζεται από την ιδέα ότι έχουν προκαλέσει πολλά για την έγκριση της Εκκλησίας του Χριστού – και το παράδειγμα της ένδοξης ζωής του, και τη χάρη του Θεού, η οποία τροφοδοτείται μέσω αυτών των πιστών. Στην Αγία Γραφή ο ακρογωνιαίος λίθος και το θεμέλιο της Εκκλησίας καλείται Finisher της σωτηρίας μας, ο Ιησούς Χριστός είναι Κύριος ( Ψαλμ 117 :. 22 ? Ησαΐας 28 :. 16 ? Ματθαίος 21 :. 42 ? 1 Πέτρου 2: 4? 1 Κορινθίους 3: 11. , και άλλοι.) . Μάρτυρες του Χριστού, όπως οι προφήτες και οι απόστολοι, μπορεί να αναφέρεται στους λόγους της Εκκλησίας μόνο με τη συμβατική έννοια – οι ίδιοι είναι του Χριστού. Αυτό είναι – όπως ήταν, η πρώτη σειρά των λίθων στην Εκκλησία του κτιρίου του Χριστού, που διατίθενται στην μεγάλη και αιώνια βάση της – Χριστού. Οι ακόλουθες σειρές από πέτρες στο κτίριο αυτό – εμείς, οι πιστοί στον Χριστό, η οποία γράφει ο Απόστολος: «χτισμένο πάνω στο θεμέλιο των αποστόλων και των προφητών, όντας και ο ίδιος ο επικεφαλής γωνία [πέτρα], τον Ιησού Χριστό» ( Εφεσίους 2: 20. ).
[2] Πέργαμο – η πόλη του Μεγάλου Misia (στο βόρειο-δυτικό τμήμα της Μικράς Ασίας), ήταν η πρωτεύουσα του βασιλείου της Περγάμου. Στην αρχαιότητα ήταν γνωστή για τον πλούτο, την πολυτέλεια, και μια εκτενή βιβλιοθήκη, όπως η παρούσα εφεύρεση, ή μάλλον τη βελτίωση επεξεργασίας περγαμηνή (το οποίο αντικατέστησε το παρόν χαρτί γραφής). Στη συνέχεια, η πόλη προσαρτήθηκε στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Αναφέρεται στην Αποκάλυψη ( Αποκάλυψη 2 :. 12 ). Οι Αποστολική Συντάγματα (7, 46) αναφέρεται στον πρώτο επίσκοπο της Περγάμου Gai, ορισμένος.John. Αυτό – Ο τύπος με το οποίο ένα. Ιωάννης έγραψε τρίτη επιστολή του.
[3] Θυατείρων – μια πόλη στη Λυδία, στα σύνορα με Miziey, στα νοτιο-ανατολικά της Περγάμου? που αρχικά ήταν μέλος της Συρίας μοναρχίας, στη συνέχεια έπεσε κάτω από την εξουσία των Ρωμαίων. Ο Χριστιανισμός διαδόθηκε εδώ ήδη από την ηλικία των Αποστόλων. . Σχετικά με Θυατείρων αναφέρεται στο βιβλίο Πράξεις 16 :. 14 ? Αποκάλυψη 1: 11, 2:18, 24. .
[4] Δεκίου βασίλεψε από το 249 στο 252, στη γέννηση του Χριστού.
[5] Δηλαδή μορφωμένοι άνθρωποι. Οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι πίστευαν όλους τους άλλους ανθρώπους που δεν ανήκουν σε αυτούς από τη γέννηση και οι οποίοι δεν γνωρίζουν τη γλώσσα, αγενής και αγράμματοι άνθρωποι τους και κάλεσε τους βαρβάρους.
[6] Σάρδεις ή η Σάρδεων – μια πόλη στη Λυδία (στη δυτική Μικρά Ασία), νότια από την Πέργαμο και Θυατείρων – ήταν η πρωτεύουσα του βασιλείου των Λυδών και η δόξα του πλούτου του. Στις ημέρες των αποστόλων υπήρχαν πολλοί Χριστιανοί. Σχετικά με τις Σάρδεις αναφέρονται στο Apokal, -.Αποκάλυψη 1: 11, 3: 1-4. .
[7] Η απόσταση μεταξύ των δύο πόλεων ήταν περίπου 33 μίλια.
[8] T. ue τις ματαιοδοξίες που υπάρχουν θεοί πράγματι.
[9] Galin, διαφορετικά ο Γαληνός – ο διάσημος γιατρός επιστήμονας. Γεννήθηκε το 131, κατά τη γέννηση του Χριστού. στην Πέργαμο? Έμαθα πολλά, ταξίδεψε πολύ? Ήταν το δικαστήριο το γιατρό της εποχής του στα Ρωμαίων αυτοκρατόρων, πέθανε στις αρχές του αιώνα III. Είχε μια τεράστια επιρροή στους γιατρούς σε όλο τον κόσμο, και η εξουσία του ήταν ακλόνητη στα μάτια τους μέχρι τον XVI αιώνα.
[10] Ο Ιπποκράτης – Ένας άλλος διάσημος Έλληνας γιατρός από το νησί της Κω, που έζησε ένα μεγάλο μέρος της πρόωρης Galena [πριν;] (από 460 356 π.Χ.). Από τον υπήρχαν κάποια έργα, που έφερε και ο Γαληνός.
[11] St. Ισαποστόλου βασίλισσα Ελένη έχτισαν ένα μοναστήρι στην Κωνσταντινούπολη στο όνομα του κυπρίνου και θηλώματα στο καθ «ομοίωσιν του Παναγίου Τάφου. Anthony Palmer το 1200, λέει: «Ιερά Carp και Μαγκούτας στο μοναστήρι βρίσκονται στο ίδιο τάφο? και ότι (δηλαδή την Κωνσταντινούπολη) να θέσει την Εκκλησία αυτοκράτορα Κωνσταντίνου. «