ΕΑΝ   ΘΕΛΕΤΕ

ΕΠΙΣΚΕΘΦΕΙΤΕ

ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ ΞΕΝΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

 

ΓΕΩΡΓΙΟΥ  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΝΙΚΟΜΗΔΕΙΑΣ

 ΛΟΓΟΣ Ρ΄ Ἐγκώμιον εἰς τούς ἁγίου καί θαυματουργούς ἀναργύρους Κοσμᾶν Δαμιανόν

( σελίδες 1504 -1528 )

 

Cosmas et Damianus mm.

 

Οι Άγιοι Κοσμάς και Δαμιανός
οι Ανάργυροι και θαυματουργοί

Εἰ καὶ παρῆκαν γῆν Ἀνάργυροι δύω,
Πληροῦσιν, ὡς πρίν, καΙ πάλιν γῆν θαυμάτων.
Πρώτῃ Ἀκέστορε φῶτε Νοεμβρίου ἔκπτατον ἐκ γῆς.

Βιογραφία

Οι Άγιοι Κοσμάς και Δαμιανός κατάγονταν από την Ασία. Οι γονείς τους ήταν άριστο πρότυπο χριστιανών συζύγων.

Святые Косма и Дамиан. Икона-таблетка. 2-я четв. XV в.Музей “Ризница Троице – Сергиевой Лавры” СПГИХМЗ.
Άγιοι Κοσμάς και Δαμιανός. Εικόνα (ταμπλετα) τού δευτέρου τετάρτου τού 15ου αιώνα μ.Χ. στο Μουσείο “Σκευοφυλάκιο της Αγίας Τριάδας – Αγίου Σεργίου Λαύρας” , Μουσείο, Σεργκιέβ Ποσάντ, Μόσχα, Ρωσία

 

Святые Косьма и Дамиан с житием. Икона. Москва. XVII в. Храм Воскресения словущего на ул. Неждановой. Москва.
Άγιοι Κοσμάς και Δαμιανός με τόν βίο τους. Εικονίδιο τού 17ου αιώνα στο Ναό τής Αναστάσεως στην Κοίμηση της Θεοτόκου Ραβινέ στη Μόσχα.

 

Святые Косьма и Дамиан с житием. Эммануил Тзанфурнарис. Икона. Венеция (?). 1600 г. Собрание Музея икон. Венеция.
Άγιοι Κοσμάς και Δαμιανός με τον βίο του. Εικονίδιο. τού έτους 1600 μ.Χ. από τον Εμμανουήλ Τζανφουρνάρη. Τώρα ευρίσκεται στην Συλλογή του Μουσείου των Εικόνων στην Βενετία.

 


Vita icon of the Holy Anargyroi Sts. Cosmas and Damian,

work of the painter Radul, Patriarchate of Peć

 Εικόνα μέ τόν βίο των Αγίων Αναργύρων. Κοσμά καί Δαμιανού

έργο του ζωγράφου Αρχιεπισκόπου Zograf Radul,  στό Πατριαρχείο τού Πεκίου (Peć) .Σερβία

 

 

Минологий. 1 ноября. Фреска. Церковь Христа Пантократора. Дечани. Косово. Сербия. Около 1350 года.
Άγιοι Κοσμάς καί Δαμιανός. Τοιχογραφία (Fresco) τού ἐτους περίπου 1350 μ.Χ. στην Εκκλησία τού Χριστού Παντοκράτορα στήν Ἱερά Μονή Βισόκι Ντέτσανι στό Κοσσυφοπέδιο. Σερβία.

 

Св. Косьма. Феофан Критский и Симеон. Фреска церкви свт. Николая. Монастырь Ставроникита. Афон. 1546 год.
Άγιος Κοσμάς. Τοιχογραφία (Fresco) τού 1546 μ.Χ. από τόν Θεοφάνης τον Κρήτα και Συμεών στό Παρεκκλήσίο τού Αγίου Νικολάου τής Ιεράς Μονής Σταυρονικήτα Αγίου Όρους

Св. Дамиан. Феофан Критский и Симеон. Фреска церкви свт. Николая. Монастырь Ставроникита. Афон. 1546 год.
Άγιος Δαμιανός. Τοιχογραφία (Fresco) τού 1546 μ.Χ. από τόν Θεοφάνης τον Κρήτα και Συμεών στό Παρεκκλήσίο τού Αγίου Νικολάου τής Ιεράς Μονής Σταυρονικήτα Αγίου Όρους

Όταν η μητέρα τους Θεοδότη (βλέπε 2 Ιανουαρίου) έμεινε χήρα, αφιέρωσε κάθε προσπάθεια της στη χριστιανική ανατροφή των δυο παιδιών της, Κοσμά και Δαμιανού. Τους δύο αδελφούς διέκρινε μεγάλη ευφυΐα και επιμέλεια, γι’ αυτό και σπούδασαν πολλές επιστήμες. Ιδιαίτερα όμως, επιδόθηκαν στην ιατρική επιστήμη, την οποία εξασκούσαν σαν διακονία φιλανθρωπίας προς τον πλησίον. Θεράπευαν τις ασθένειες των ανθρώπων, και ιδιαίτερα των φτωχών, χωρίς να παίρνουν χρήματα, γι’ αυτό και ονομάστηκαν Ανάργυροι. Πολλοί ασθενείς που θεραπεύθηκαν ήθελαν να τους ευχαριστήσουν. Αλλά αυτοί, δε δέχονταν τις ευχαριστίες και απαντούσαν με τον ορθό λόγο της Αγίας Γραφής: «Ἡ εὐλογία καὶ ἡ δόξα καὶ ἡ σοφία καὶ ἡ εὐχαριστία καὶ ἡ τιμὴ καὶ ἡ δύναμις καὶ ἡ ἰσχὺς τῷ Θεῷ ἡμῶν εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων» (Αποκάλυψη Ιωάννου, ζ’ 12). Δηλαδή, όλος ο ύμνος και η δόξα και η σοφία και η ευχαριστία και η τιμή και η δύναμη και η ισχύς, ανήκει στο Θεό μας, στους αιώνες των αιώνων.

Святые Косьма, Дамиан, Иаков Персянин. Икона (таблетка). Новгород. Конец XV в. 24 х 19. Из Софийского собора. Новгородский музей.
Άγιοι Κοσμάς, Δαμιανός, Ιάκωβος ο Πέρσης. Εικονίδιο (δισκίο) τού τέλος τού 15ου αιώνα μ.Χ. αιώνα. Από τον Καθεδρικό Ναό τής Αγίας Σοφίας Κιέβου Ουκρανίας. Τώρα ευρίσκεται στο Νόβγκοροντ Μουσείο.

 

Святые Косьма, Дамиан .
Миниатюра Минология Василия II. Константинополь. 985 г. Ватиканская библиотека. Рим.
Άγιοι Κοσμάς καί Δαμιανός
Μικρογραφία (Μινιατούρα) στό Μηνολόγιο τοῦ Βασίλειος Β ‘. 985 μ.Χ. Κωνσταντινούπολη. Τώρα εὑρίσκεται στήν Βιβλιοθήκη τοῦ Βατικανοῦ. Ρώμη

 

Косьма и Дамиан Римские, бессребреники, мч. (1 ноября)
Менологий на 1-4 ноября
Византия. Греция; XIV в.; памятник:
Византийский менологий (Byzantine illumination Menologion);
10 x 13 см.; местонахождение: Англия. Оксфорд.
Бодлеанская Библиотека
Άγιοι Κοσμάς καί Δαμιανός
Μηνολόγιο 1 – 4 Νοεμβρίου
Βυζαντινή Μηνολόγιο τού 14ου αιώνα μ.Χ.
Τώρα ευρίσκεται στην Αγγλία. Οξφόρδη.
Bodleian Βιβλιοθήκη (Bodleian Library)

Έτσι ταπεινά αφού διακόνησαν σε όλη τους τη ζωή τον πλησίον, πέθαναν ειρηνικά και ετάφησαν στην τοποθεσία Φερεμά.

 

Ιερά Λείψανα

Αποτμήματα των Ιερών Λειψάνων του Αγίου Κοσμά βρίσκονται στις Μονές Διονυσίου και Παντοκράτορος Αγίου Όρους.


Αποτμήματα των Ιερών Λειψάνων του Αγίου Δαμιανού βρίσκονται στις Μονές Διονυσίου και Παντοκράτορος Αγίου Όρους και στον ομώνυμο Ρωμαιοκαθολικό Ναό Ρώμης.

sf-cosma-si-damian-doctori-fara-de-arginti-3-moaste-aflate-in-man-duboki-potok-serbia
Αποτμήματα λειψάνων Αγίων Κοσμά καί Δαμιανού στο Duboki Potok που είναι ένα χωριό στη Βοσνία και Ερζεγοβίνη

мощи Святых Космы и Дамиана.
были родные братья. Отечество их — Асия
Απότμημα λειψάνων τών Αγίων Κοσμά και Δαμιανού οι οποίοι ήταν αδέλφια από τήν Μικρά Ασία ευρίσκονται στην Ρωσία

мощи свв. бессребреников Космы и Дамиана
были родом из Малой Азии.
Απότμημα λειψάνων τών Αγίων Κοσμά και Δαμιανού οι οποίοι ήταν αδέλφια από τήν Μικρά Ασία ευρίσκονται στην Ρωσία

Свято-Рождество-Богородичный женский монастырь
Ковчег с частицами мощей святых угодников Божиих
Апостол Андрей Первозванный; великомученик и целитель Пантелеимон; священномученик Харлампий; бессребреники и чудотворцы Косма и Дамиан; мученик Феодор Тирон; преподобный Евфимий; священномученик Игнатий Богоносец, епископ Антиохийский; преподобный Акакий Афонский.
Ιερά Μονή Γενεσίου τής Θεοτόκου
περιοχή Οδησσού, συνοικία Bolgradsky, χωριό Αλεξανδροβάνκα, Ουκρανία,
Λειψανοθήκη με αποτμήματα των λειψάνων των αγίων :
Απόστολου Ανδρέα Πρωτόκλητου, Παντελεήμονος Ιαματικού, Ιερομάρτυρος Χαραλάμπους, Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού, Μεγαλομάρτυρος Θεόδωρου Τήρωνος. Ευθυμίου Μεγάλου, Ιερομάρτυρος Ιγνάτιου Θεοφόρου, Επίσκοπου της Αντιόχειας, Ακάκιου Καυσοκαλυβίτου.

Ἀπολυτίκιον 
Ἦχος πλ δ’.
Ἅγιοι Ἀνάργυροι καὶ θαυματουργοί, ἐπισκέψασθε τὰς ἀσθενείας ἡμῶν, δωρεὰν ἐλάβετε, δωρεὰν δότε ἡμῖν.

Ἕτερον Ἀπολυτίκιον
Ἦχος γ’. Θείας πίστεως.
Θείου Πνεύματος, τὴ χειρουργία, θεραπεύετε, παντοίας νόσους, σὺν Κοσμᾶ Δαμιανὲ οἱ Ἀνάργυροι, ὁ γὰρ Σωτὴρ ἰατροὺς ὑμᾶς ἔδειξεν, εἰς περιποίησιν πάντων καὶ ἴασιν ὅθεν ρύσασθε, παθῶν δυσαλθῶν καὶ θλίψεων, τοὺς ποθῶ τῷ ναῷ ὑμῶν προστρέχοντας.

Κοντάκιον
Ἦχος β’.
Οἱ τὴν χάριν λαβόντες τῶν ἰαμάτων, ἐφαπλοῦτε τὴν ῥῶσιν τοῖς ἐν ἀνάγκαις, Ἰατροὶ θαυματουργοὶ ἔνδοξοι, ἀλλὰ τῇ ὑμῶν ἐπισκέψει, καὶ τῶν πολεμίων τὰ θράση κατευνάσατε, τὸν κόσμον ἰώμενοι ἐν τοῖς θαύμασιν.

Ἕτερον Κοντάκιον
Ἦχος δ’. Ὁ ὑψωθεὶς ἐν τῷ Σταυρῷ.
Ἐκ τῆς Ἀσίας ὥσπερ δύο ἀστέρες, ἐξανατείλαντες Ἀνάργυροι θεῖοι, τῇ οἰκουμένῃ λάμπετε θαυμάτων ταῖς αὐγαῖς, νόσους μὲν ἰώμενοι, καὶ δεινὰς καχεξίας, χάριν δὲ παρέχοντες, τοῖς πιστοῖς εὐρωστίας, Δαμιανὲ θεόφρον καὶ Κοσμᾶ, χειμαζομένων, λιμένες πανεύδιοι.

Минея – Ноябрь (фрагмент). Икона. Русь. Начало XVII в. Церковно-Археологический Кабинет Московской Духовной Академии.
Μηναῖο – Νοέμβριος (τεμάχιο). Εἰκονίδιο στίς ἀρχές τοῦ 17ου αἰώνα μ.Χ. στήνἘκκλησία καί τό Αρχαιολογικό Μουσεῖο τῆς Θεολογικῆς Ἀκαδημίας τῆς Μόσχας .

Свв. Косьма и Дамиан. Миниатюра. Афон (Иверский м-рь). Конец Свв. Косьма и Дамиан в. C 1913 года в Российской Публичной (ныне Национальной) библиотеке в Санкт-Петербурге.
Άγιοι Κοσμάς καί Δαμιανός. Μικρογραφία (Μινιατούρα) τού τέλους του 15ου αιώνα μ.Χ. Μονή Valdaisky Iversky Svyatoozersky Bogoroditsky, Νόβγκοροντ. Τώρα ευρίσκεται στο ρωσικό Δημόσιο (σήμερα Εθνική) Βιβλιοθήκη στην Αγία Πετρούπολη.

 

Κάθισμα
Ἦχος πλ. δ’. Τὴν Σοφίαν.
Οὐρανόθεν θαυμάτων τὴν δωρεάν, παραδόξως λαβόντες παρὰ Χριστοῦ, πάντα θεραπεύετε, ἀενάως τὰ πάθη· ἐν ὑμῖν γὰρ ὤφθη, ἡ χάρις τοῦ Πνεύματος, χορηγοῦσα θείων, ἰάσεων δύναμιν· ὅθεν καὶ ἀφθάρτων, ἀγαθῶν εὐπορίαν, τῇ πίστει ἐκτήσασθε, ἀναργύρῳ φρονήματι, Θεοφόροι Ἀνάργυροι, πρεσβεύσατε Χριστῷ τῷ Θεῷ, τῶν πταισμάτων ἄφεσιν δωρήσασθαι, τοῖς ἑορτάζουσι πόθῳ, τὴν ἁγίαν μνήμην ὑμῶν.

Ὁ Οἶκος
Πάσης συνέσεως καὶ σοφίας ὑπέρκειται ὁ λόγος τῶν σοφῶν ἰατρῶν· τοῦ γὰρ Ὑψίστου χάριν λαβόντες, ἀοράτως τὴν ῥῶσιν δωροῦνται πᾶσιν· ὅθεν καμοί, διηγήσεως χάριν δεδώρηνται, ὑμνῆσαι ὡς θεοφόρους, εὐαρέστους Θεοῦ καὶ θεράποντας, ἰαμάτων πλήθη παρέχοντας· ἀλγηδόνων γὰρ πάντας λυτροῦνται, τὸν κόσμον ἰώμενοι ἐν τοῖς θαύμασι.

Μεγαλυνάριον
Οἷά περ θεράποντες ἰατροί, ψυχῶν καὶ σωμάτων, ἀσθενείας ὀδυνηράς, ἰάσασθε τάχος, ἀρρήτῳ ἐπισκέψει, ἡμῶν θαυματοβρῦται, σοφοί Ἀνάργυροι.

 

 

ΑΠΟ ΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ

ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΒΙΟΣ

Κοσμάς και Δαμιανός, αδελφοί κατά σάρκα, ήρθε από την Ασία [1] . Ο πατέρας τους ήταν ένας Τζεντίλε μητέρα, σύμφωνα όνομα Theodotia – Christian. Μένοντας για το θάνατο του συζύγου της στο χηρείας, και ο χρόνος που περνούμε σε επιμέλεια υπηρετούν τον Χριστό, που αφιέρωσε τη ζωή της στο γεγονός ότι ευχαριστούσε τον Θεό. Και ήταν, όπως και η χήρα, η οποία επαινεί τον Απόστολο: «Η αλήθεια χήρα και έρημη, ελπίζει στον Θεό, και συνεχίζει με δεήσεις και προσευχές νύχτα και ημέρα» ( 1 Τιμόθεο 5: 5. ). Ζώντας ίδια παρακαλώντας στο Θεό, δίδαξε το ίδιο, και η αγαπημένη των παιδιών τους, Κοσμά και Δαμιανού, επειδή έφερε σε καλή πίστη και τη χριστιανική διδασκαλία στη μελέτη των Θείων Γραφών και να οδηγήσει τους σε όλους τους αρετή. Φτάνοντας στην τέλεια ηλικία, και να εδραιωθεί στην αγνή ζωή, σύμφωνα με το νόμο του Κυρίου, Κοσμά και Δαμιανού ήταν σαν δύο κηροπήγια στο έδαφος, λάμπει με καλά έργα. Έχουν λάβει από το Θεό το δώρο της επούλωσης, και τροφοδοτείται στην υγεία των ψυχών και των σωμάτων, όλα τα είδη της θεραπείας της νόσου, θεραπεύοντας κάθε αρρώστια και κάθε πληγή μεταξύ των ανθρώπων και χύτευση έξω τα κακά πνεύματα. Αυτοί τρέφονται βοηθήσει όχι μόνο τους ανθρώπους αλλά και τα ζώα, και κανείς δεν είχε πάρει τίποτα από αυτά τα πράγματα: για την έκαναν όλα αυτά τα πράγματα δεν είναι για το καλό της λάφυρα, όχι για τον εμπλουτισμό του χρυσού και του αργύρου, αλλά για χάρη του Θεού, που θέλει μέσα από την αγάπη για τους ανθρώπους να εκφράσουν την αγάπη τους για την αυτόν. Και δεν είναι η φήμη του που έψαχναν για ένα φάρμακο σε ανθρώπους, αλλά η δόξα του Θεού, και να θεραπευθούν ασθένειες για να δοξάσει το όνομα του Κυρίου, ο οποίος τους έδωσε τη δύναμη της επούλωσης.Μπορούν να απαλλαγούμε από τη νόσο δεν είναι τόσο γρασίδι και το όνομα του Κυρίου, χωρίς αμοιβή και την ανταμοιβή, ένα δώρο στην εκπλήρωση των εντολών του Χριστού: «Δωρεάν ελάβετε, δωρεάν δότε» ( Κατά Ματθαίον 10: 8 ) [2] . Ως εκ τούτου, έχουν λάβει από τους πιστούς όνομα bezmezdnyh γιατρούς και ανιδιοτελής. Έχοντας τόσο ενάρετη καριέρα της ζωής του ειρηνικά και ευλαβικά πέθανε. Είναι διάσημη για πολλά θαύματα, όχι μόνο κατά τη διάρκεια της ζωής του, αλλά μετά το θάνατο του, και είναι ζεστό και το είδος θεραπευτές predstatel των ασθενειών μας, την ψυχική και σωματική.
Σε άπληστοι και bezmezdnom doctoring τους είναι ένα τέτοιο μύθο:
Κάποια γυναίκα που ονομάζεται Palladium, εδώ και πολλά χρόνια βρίσκεται σε ένα κρεβάτι της ασθενείας, και δεν είχε λάβει καμία βοήθεια από διάφορους γιατρούς. Ακρόαση για το Κοσμάς και Δαμιανός, που θεραπεύει όλα τα είδη των ασθενειών, που είχε στείλει σε αυτούς ζητώντας τους να το επισκεφτούν πριν από το θάνατο. Άγιοι εισακουστεί το αίτημα αυτό, πήγε στο σπίτι της, και αμέσως τη γυναίκα, σύμφωνα με την πίστη τους, έλαβαν θεραπεία μέσω της έρχονται με τα ιερά τους γιατρούς και πήρε καλά, ευχαριστώ τον Θεό για το δώρο των υπαλλήλων του μια τέτοια χάρη της επούλωσης. Από ευγνωμοσύνη προς τους γιατρούς τους για αυτά τα πράγματα πράξη ήθελε να τους κάνει ένα δώρο.Αλλά δεν έλαβε τίποτα και ποτέ από κανέναν, επειδή δεν πωλούν τη χάρη που είχε από τον Θεό. Η γυναίκα λυγισμένα προσεύχονται, τουλάχιστον μία από αυτές να λάβουν από αυτό το μικρότερο δώρο? λαμβάνοντας τρία αυγά, ήρθε κρυφά στον Άγιο Damian και εκλιπαρούσε τον Θεό του, ότι πήρε από τρία αυγά της στο όνομα της Αγίας Τριάδος. Damian, άκουσε το όνομα του Τριαδικού Θεού, η γυναίκα πήρε το μικρό δώρο για το μεγάλο όρκο ότι εκείνη το ορκίζομαι. Άγιοι Κοσμάς μάθει αργότερα γι «αυτό, είναι πολύ θλιμμένοι, και πριν από το θάνατό του, έκανε μια διαθήκη, για να μην θάψει Damian δίπλα του, επειδή παραβίασε την εντολή του Κυρίου και πήρε τη γυναίκα μια ανταμοιβή για την επούλωση.
Άγιοι Κοσμάς κοιμήθηκε εν Κυρίω, και την πάροδο του χρόνου ήρθε η στιγμή του θανάτου και Δαμιανού, και πέρασε μακριά από την επίγεια ζωή στην αιώνια ζωή.
Οι άνθρωποι ήταν σε μπελάδες – πού να θάψει Damian, επειδή γνώριζαν για το θέλημα του Αγίου Κοσμά και δεν τολμούν να το βάλετε κοντά τον αδελφό του.
Ενώ ήταν μπερδεμένοι, ξαφνικά ήρθε μια καμήλα, η οποία ήταν πριν από το δαιμονισμένο και έλαβε την επούλωση από αγίους. Μίλησε με ανθρώπινη φωνή, έτσι ώστε να μην τίθεται αμφιβολία Damian Κοσμά κοντά, όπως ο ίδιος πήρε την γυναίκα τρία αυγά, όχι για ανταμοιβή, αλλά για χάρη του ονόματος του Θεού.
Έτσι, τα λείψανα τους είχαν βάλει μαζί στο λεγόμενο Feremane [3] .
Μια μέρα κατά τη διάρκεια της συγκομιδής ένας από τους κατοίκους αυτών των θέσεων πήγε να πατήσετε στο χωράφι του. Εξασθενημένο από τη θερμότητα του ήλιου και προτίθεται να ξεκουραστεί, πήγε κάτω από το δέντρο βελανιδιάς, καθορίζουν και αποκοιμήθηκε. Κατά τη διάρκεια του ύπνου, σύρθηκε μέσα από το ανοιχτό στόμα του φιδιού. Ξύπνα, ο γεωργός δεν αισθάνονται αμέσως κάθε πόνο, έτσι ώστε για άλλη μια φορά πήγε να εργαστεί στον τομέα του. Με την έναρξη της βραδιάς, όταν ο γεωργός ήρθε στο σπίτι μετά το δείπνο και πήγε στο κρεβάτι, ένιωσε ένα φοβερό πόνο από το γεγονός ότι η αρχή φίδι να τον βασανίζουν μέσα. Ο ασθενής, μη μπορώντας να αντέξει τον πόνο, άρχισε να φωνάζει, τι ξύπνησε από τον ύπνο όλο το σπίτι. Η τελευταία, ανεβαίνει στον ασθενή και να δει φοβερά δεινά του, το κάνει, ωστόσο, δεν θα μπορούσε να βοηθήσει? δεν θα μπορούσαν καν να καταλάβει τι ήταν για την ασθένεια. Στη συνέχεια, ο ασθενής δεν έχει πάρει οποιαδήποτε βοήθεια από τους άλλους, κατέφυγε σε μια πολύ παρόντες βοήθεια Κοσμά και Δαμιανού, και αναφώνησε: «! Ιερό γιατρούς Κοσμά και Δαμιανού, να με βοηθήσει» Άγιοι αμέσως έσπευσαν σε βοήθειά του: ο ασθενής έπεσε κοιμάται, και κατά τη διάρκεια του ύπνου το στόμα φίδι σύρθηκε. Είδος αυτού του θαύματος ήταν κατάπληκτοι, και δοξασμένο αγίους. Όταν το φίδι σύρθηκε έξω, ο σύζυγος ξύπνησε αμέσως και με τη βοήθεια των ιερών ανιδιοτελή ανακάμψει πλήρως.
Ήταν σε εκείνο το μέρος ένας άλλος άνδρας με το όνομα Malchus. Έζησε κοντά στην εκκλησία των Αγίων Κοσμά και Δαμιανού γιατρούς Feremane. Προτίθεται να πάει σε ένα μακρύ ταξίδι, πήρε τη σύζυγό του στο ναό, και της είπε:
– Γι «αυτό και φεύγω σε ένα μακρύ ταξίδι, θα αναθέσει επίσης υπό την προστασία του Κοσμά και Δαμιανού: Μείνετε στο σπίτι μέχρι να στείλετε το ίδιο το συμφωνημένο σημείο, που θέλεις να έχει για το δικό μου. Και αν ο Θεός voskhoschet, θα σας στείλουμε το σημάδι και θα σας μεταφέρει τον εαυτό μου.
Αναθέτοντας τη σύζυγό του, ώστε άγιο, να συμψηφίσει Malchus. Μετά από μερικές ημέρες, ο διάβολος πήρε τη μορφή ενός οικείου προσώπου, και ήρθε στην Malha σύζυγό της έδειξε το σημάδι επισήμανε στο σύζυγό της, λέγοντας, «Θα σας στείλουμε ένα σημάδι και θα σας μεταφέρει με τον εαυτό μου.»
Εμφάνιση της αυτό το σήμα, ο διάβολος του είπε να πάει στο σύζυγό της.
– I – είπε – έστειλε το σύζυγό σας για σας, να σας φέρει σε αυτόν.
Η γυναίκα είπε:
– Σύνδεση αυτό, το ξέρω, αλλά δεν θέλω να πάω, γιατί έχω ανατεθεί στους αγίους Cosme και Damian ανιδιοτελής? και αν θέλετε να πάω μαζί σας για να το σύζυγό σας, τότε ελάτε μαζί μου στο ναό του αγίου, πιάστε την άκρη του θυσιαστηρίου, και ορκίζονται για μένα ότι δεν μου προκαλεί καμία βλάβη στο δρόμο.
Ο διάβολος έδωσε αυτή την υπόσχεση και, πηγαίνοντας μαζί της στο ναό, πήρε την άκρη του θυσιαστηρίου, και ορκίστηκε, λέγοντας:
– Με ισχύ Κοσμά και Δαμιανού – ο τρόπος δεν θα σας προκαλέσει οποιαδήποτε βλάβη, αλλά θα σας φέρει στο σύζυγό σας.
Η γυναίκα άκουσε τον όρκο πιστεύουν δόλια δαίμονα, ο πρώην με τη μορφή ενός οικείου προσώπου, και τον ακολούθησε στο δρόμο. Γόη είναι της λαμβάνοντας, άρχισε στη θέση των κενών και αδιάβατοι, και θέλουν να την προσβάλλει εκεί και να σκοτώσει. Είδε τον εαυτό της σε έντονη δυσφορία, σήκωσε τα μάτια του και φώναξε από τα βάθη της καρδιάς προς τον Θεό, λέγοντας:
– Ο Θεός, μέσα από τις προσευχές του σου αγίων Κοσμά και Δαμιανού, και να με βοηθήσει να κάνει βιασύνη για να με ελευθερώσει από το χέρι του δολοφόνου!
Αμέσως ήρθε μια πολύ παρούσας βοήθεια, ανιδιοτελής Κοσμάς και Δαμιανός. Ο διάβολος, όταν τους είδε, άφησε τη γυναίκα και έφυγαν? στέκεται στην υψηλή τράπεζα, ο ακάθεκτη προς την άβυσσο και εξαφανίστηκε, και οι άγιοι πήραν τη γυναίκα, και έφερε στο σπίτι της.
Γυναίκα υπέκυψε σε αυτούς, λέγοντας:
– Εσάς, άρχοντες μου ευχαριστώ, που με έσωσε από μια πικρή θάνατο. Σας ικετεύω – πες μου ποιος είσαι, οπότε ξέρω σε ποιον να δώσει χάρη στο τέλος της ζωής μου.
Είπαν:
– Εμείς – οι υπηρέτες του Χριστού, Κοσμά και Δαμιανού, που σας έδωσε εντολή στον άντρα σου πριν από το χτύπημα το δρόμο, γι «αυτό έσπευσαν στην ενίσχυσή σας και έχετε αποθηκεύσει με τη χάρη του Θεού, τον διάβολο.
Ακούγοντας αυτό, η γυναίκα έπεσε στο έδαφος από τον φόβο και χαρά, όπως οι άγιοι έχουν γίνει αόρατο. Και φώναξε με μια γυναίκα, επαινώντας και ευχαριστώντας τον Θεό και το ιερό τους υπηρέτες Του Κοσμά και Δαμιανού. Φτάνοντας στο ναό, που προσκολλώνται δάκρυα στο εικονίδιο των αγίων, και είπαν όλοι ότι ήταν – όπως ο Κύριος αποκάλυψε έλεος της μέσα από τις προσευχές των αγίων Του. Προσευχήθηκε με αυτά τα λόγια:
– Ο Θεός των πατέρων μας, τον Αβραάμ, τον Ισαάκ, τον Ιακώβ και των σπόρων τους των δικαίων!Μπορείτε σβήσει το καμίνι της φωτιάς για τους τρεις νεαρούς άνδρες [4] , που βοήθησε Θέκλας δούλός σου στην ντροπή [5] ? Σε ευχαριστώ που μου, ένα αμαρτωλό σωθεί, από το δίκτυο μέσω διαβολική σας παρακαλώ Κοσμά και Δαμιανού. Μπορείτε λατρεύουν ότι κάμνει θαυμαστό και ένδοξη θαύματα, και σας ευχαριστώ, Πατέρα, τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα, για πάντα. Αμήν.

ΠΛΗΡΗΣ ΒΙΟΣ

Ανιδιοτελής Κοσμάς και Δαμιανός ήταν αδέλφια. πατρίδα τους – Asiya. Έτσι, στην αρχαιότητα ονομαζόταν Μικρά Ασία. Ούτε η στιγμή της γέννησης τους, ούτε ο θάνατος δεν είναι γνωστή.Αναμφίβολα μόνο ότι ζούσαν μέσα στην IV αιώνα. Έτσι, θα πρέπει να σκεφτούμε στην πρώτη θέση, επειδή κατά το πρώτο εξάμηνο του V αιώνα, κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Θεοδοσίου τους νεότερους, είναι χτισμένα στο όνομα του ιερού ναού τους, και, δεύτερον, επειδή οι Κόπτες αποσχίστηκε από την Ορθόδοξη Εκκλησία από την εποχή του Συμβουλίου της Χαλκηδόνας (431) τους αναγνωρίζουμε μεταξύ των αγίων, ενώ ζει μετά από αυτό το χρονικό διάστημα οι άγιοι δεν αποδέχονται.
Ο πατέρας τους ήταν ένας Έλληνας και ένας παγανιστική, η μητέρα του – Χριστιανός ονομάζεται Theodotia. Στα πρώτα χρόνια, έχουν χάσει τους γονείς τους, αλλά χρησίμευσε για την ευτυχία τους. Η μητέρα θα μπορούσε ελεύθερα ασχολούνται με την εκπαίδευση των παιδιών. Έχει ζήλο που εκτελούνται χριστιανικό νόμο Αφού αποφάσισε να παραμείνει χήρα για τη ζωή ,; παραιτηθεί από όλες τις απολαύσεις της ζωής, που νοιαζόταν μόνο για το πώς να ευχαριστήσουν τον Κύριο. Εν ολίγοις, ήταν το αληθινό χήρα, η οποία επαινεί ο Απόστολος Παύλος: την πραγματική χήρα και τους συνταξιούχους, εμπιστεύεται στον Θεό και συνεχίζει σε δεήσεις και προσευχές ημέρα και nosch ( 1 Τιμόθεο 5: 5. ).
Ως εκ τούτου, ο Ιερός Ναός της prichla έναν άγιο, ονόμασε ηγουμένη και δημιουργεί τη μνήμη της με τα παιδιά της. Μπορείτε να καταλάβετε την εκπαίδευση που έλαβε από τα παιδιά υπό την επίβλεψη της μητέρας. Από την παιδική ηλικία που προσπαθούσε να ενσταλάξει μέσα τους το φόβο του Θεού και την αγάπη της αρετής. Και μόλις τα παιδιά ήταν στην ηλικία για να έρθει, που τους έδωσε στο να μάθουν να διαβάζουν και να γράφουν σε κάποιο θεοφοβούμενος τον άντρα. Εδώ, βέβαια, ο επικεφαλής της επιστήμης ήταν η Θεία Γραφή, αλλά την ίδια στιγμή, οδηγείται από την αγάπη για την ανθρωπότητα που υποφέρει, σπούδασε ιατρική επιστήμη αναγνώρισε τις θεραπευτικές ιδιότητες των βοτάνων και των φυτών.
Ο Κύριος ευλόγησε την καλή τους πρόθεση και τους έδωσε ιδιαίτερη χάρη – το δώρο της θεραπείας και θαυμάτων. Ασθένειες παύει μόλις αρχίζει για τη θεραπεία Κοσμά και Δαμιανού. Αυτό, φυσικά, έλκονται από τους πολλούς κάθε είδους άρρωστο.
Ο τυφλός, ο κουτσός, χαλαρή, που περιβάλλεται δαιμονισμένο εργαζόμενοι θαύμα. Αλλά οι άγιοι δεν ζυγίζονται κάτω από αυτό. Επιπλέον, για να είναι προσβάσιμη στους αρρώστους, που έψαχναν για αυτούς, και γι «αυτό πήγε από πόλη σε πόλη, από τις Αγροτικές περιοχές σε όλες και όλους τους ασθενείς, χωρίς διάκριση φύλου ή ηλικίας, το βαθμό και την κατάσταση, που κατατέθηκε την επούλωση.
Και αυτό το έκαναν, όχι για να πάρει πλούσιος ή διάσημος, αλλά samoyu φιλικό, υψηλή σκοπό – για να εξυπηρετήσει όσους υποφέρουν για χάρη του Θεού, η αγάπη του Θεού που εκφράζεται στην αγάπη προς τον πλησίον. Ως εκ τούτου, δεν είναι ούτε από τους οποίους δεν έχουν ποτέ δεκτή καμία αμοιβή για την εργασία του, ακόμη καμία ένδειξη ευγνωμοσύνης για τις δικές τους καλές πράξεις.Ήξεραν σταθερά και πιστά κράτησε την εντολή του Σωτήρα: bolyaschiya θεραπεύσει, prokazhennyya καθαρό, αύξηση mertvyya, τα δαιμόνια: priyaste Thun, Thun δώσει ( Κατά Ματθαίον 10: 8 ).
Ελεύθερα το έχετε λάβει από τη χάρη του Θεού, ένα δώρο και να της δώσει μακριά. Σε μία ζήτησε μόνο να τους θεράπευσε: έτσι ώστε να ακράδαντα πιστεύουν στον Χριστό, άγια ζωή στο Χριστό? αν vrachuemye δεν έχουν ακόμη φωτιστεί από το φως του Ευαγγελίου, στη συνέχεια προσπαθήσαμε να τους μετατρέψει στη χριστιανική πίστη. Έτσι, θεραπεύοντας τις σωματικές ασθένειες, που την ίδια στιγμή να θεραπεύσει, και την ψυχική παθήσεις.
Για αυτόν τον ανιδιοτελή υπηρεσία προς την ανθρωπότητα που υποφέρει, γι «αυτές τις θαυματουργές θεραπείες ανίατων ασθενειών Ιερό Ναό Σβήνει ανιδιοτελής και το θαύμα των εργαζομένων τους.
Αλλά δεν είναι μόνο οι άνθρωποι τεντωμένο ιατρική εξουσία των αγίων ιατρών. Δεν ξεχνάμε τα άλογα ζώα. Ένας δίκαιος άνθρωπος έχει έλεος για τις ψυχές των βοοειδών, λέει ο λόγος του Θεού (Παροιμίες 12 :. 10 ). Πιστοί σε αυτή την εντολή, πήγαν από σπίτι σε σπίτι, ερήμους και τα δάση, οι ίδιοι αναζήτησε τα άρρωστα ζώα και τους τρέφονται επούλωση. Ευγνώμων ζώα αισθάνθηκε ευλογίες τους, ήξεραν blagodateley τους και, μόλις αυτά εμφανίζονται στην έρημο, πάει μετά από αυτούς ολόκληρων κοπαδιών.
Μια μέρα έτυχε να έρθει στο ίδιο έρημη χώρα. Εκεί βρήκαν μόλις και μετά βίας ζωντανή καμήλα. Αυτό έχει οδηγήσει εδώ και έσπασε το διάβολο? Άγιοι λυπήθηκε για το ζώο, τον θεράπευσε και τον άφησε να πάει υγιείς στη θέση τους. Μόλις, όπως θα δούμε, το ζώο δεν παραμένει αχάριστος σε αυτούς.
Σε αυτά τα έργα της φιλανθρωπίας πήρε ολόκληρη τη ζωή του ιερού ανιδιοτελής. Οι αδελφοί δεν ήταν ποτέ εκτός από ένα το άλλο, προσευχήθηκε μαζί, περπάτησε μαζί, μαζί επουλωθεί. Και αυτό το έκαναν, όχι χωρίς σκοπό. Έχοντας ορκιστεί ποτέ από κανέναν να μην πάρει τίποτα, φοβούνταν ότι κάποιος κρυφά πήρε εκτός από θεραπευτεί οποιαδήποτε δώρα. Καθ «όλη τη ζωή του, κράτησαν τον όρκο του, και μόνο στο τέλος του ένα από αυτά έχων ο Κύριος να το σπάσει.
Σε εκείνες τις ημέρες υπήρξε κάποια γυναίκα που ονομάζεται Palladium. Αρκετά χρόνια σοβαρής ασθένειας, δεν πάρει την ανακούφιση από τυχόν γιατρούς, αισθάνεται ήδη την προσέγγιση του θανάτου, ξαφνικά άκουσε μια ιερή γιατρών που θεραπεύει όλα τα είδη των ασθενειών.
Με πίστη στην θαυματουργή δύναμη, που τους έστειλε για να τους ζητήσει για τον εαυτό του. Οι Άγιοι εκπληρώσει το αίτημά της και μόλις μπήκε στο σπίτι, ο ασθενής θεραπεύτηκε και πήρε επουλωθεί πλήρως. Σε ένδειξη ευγνωμοσύνης για την επούλωση ήταν έτοιμη να τους δώσει όλα τα υπάρχοντά τους, προσφέρονται πλούσια δώρα, αλλά δεν έλαβε τίποτα ιερό.
Στη συνέχεια, ήρθε με ένα μέσο τουλάχιστον ένα από αυτά επαιτεί για να πάρει από αυτό ένα ασήμαντο δώρο. Λαμβάνοντας τρία αυγά, κρυφά πήγε στο ιερό Damian, και τον παρακάλεσε να πάρει το όνομα του Θεού από τρία αυγά της στο όνομα της Αγίας Τριάδος. Damian καιρό αρνήθηκε, αλλά λόγω των όρκους της συζύγου του, για χάρη του ονόματος του Θεού, έδωσε τη θέση της στο αίτημά της.
Κοσμάς μάθει για αυτό, πολύ θυμωμένος, και ταυτόχρονα έκανε μια διαθήκη με ανάπαυση σε αυτούς δεν πιστεύουν μαζί του σώματος Damian του, πώς να σπάσει μια ευχή στον Κύριο, ο οποίος ανέλαβε δωροδοκία για την επούλωση. Το ίδιο βράδυ ο Κύριος φάνηκε να Cosme και είπε, «Γιατί θλίβομαι για τις συνδυασμένες τρία αυγά; Έχουν ληφθεί όχι για χάρη της ανταμοιβής, αλλά για χάρη του όρκου της συζύγου του στο όνομά μου … »Κοσμά παρηγοριά, αλλά δεν το πω σε κανέναν για το όραμα.Έχοντας δημιουργήσει μετά από αυτό πολλά άλλα σημεία και τέρατα, με τον κόσμο ξεκούραστα Αγίου Κοσμά.
Μέσα από κάποιο χρονικό διάστημα μετά το θάνατό του, ο αναπαύονται εν ειρήνη και Αγίου Δαμιανού.Οι άνθρωποι που τίμησαν τη μνήμη τους, που περιβάλλεται από το σώμα Damian και αναρωτήθηκε πού να το θέσω. Will Κοσμάς ήταν νωπές στη μνήμη όλων μας, φοβούνται να το σπάσει.
Και όταν ήταν σε μια απώλεια, όταν το άγιο σώμα, ξαφνικά ήρθε σ «αυτόν μια καμήλα. Οι άνθρωποι ήταν σιωπηλοί, είπε η καμήλα. «Chelovetsy Θεού – γι «αυτό ξεκίνησε μια βουβή – απολαύστε πολλά σημεία και θαύματα των αγίων Κοσμά και Δαμιανού, και όχι μόνο εσείς, αλλά και εμείς, τα ζώα που σας έχει δοθεί στην υπηρεσία του Θεού. Ως υπηρέτης έχω έρθει να σας πω το μυστικό του Κοσμά, για να μην τους χωρίσει ένα από το άλλο, αλλά και να τους βάλει. «
Η καμήλα ήταν ο ίδιος άνθρωπος που είχε κάποτε επουλωθεί αγίους. Οι άνθρωποι που περιβάλλεται το σώμα του αγίου, ευχαριστώ τον Κύριο, τόσο θαυμάσια ανακάλυψε το μυστικό του, και, βάζοντας τα ιερά λείψανα σε μια ανιδιοτελής καρκίνο, τους θάφτηκαν σε ένα μέρος που λέγεται Fereman (τώρα ανύπαρκτες, καταστράφηκε από τους Τούρκους). Κρίνοντας από τις περιγραφές των πρωτοτύπων, που έχασαν τη ζωή τους στο άνθος της ηλικίας τους.
Σύντομα στο χώρο της ταφής τους είχε κανονιστεί, και μια θαυμάσια εκκλησία γεμάτη δόξα, λέει ο βιογράφος τους. Σε αυτή την εκκλησία από κοντά και μακρινές χώρες συνέρρεαν σε κάθε είδους πληγώνει.
Βλέποντας όπως neoskudnoe neizhdivaemoe πλούτο και τους αγίους, τους αρρώστους που περιβάλλεται συνεχώς από το ναό τους. Μετά από αυτό μπορείτε να κρίνετε πόσο έχει επιτευχθεί θαύματα ιερή ανιδιοτελής. Δεν είναι να απορεί ο βιογράφος του λέει ότι είναι ευκολότερο να μετρηθεί η θάλασσα και να μετρήσει τα αστέρια, αντί να πείτε όλα τα θαύματα των αγίων. Από τα πολλά θαύματα που περιγράφεται δώδεκα, και με κάποια λεπτομέρεια. Δημήτριος, ο Μητροπολίτης. Ροστόφ , στο έργο του Chetyah Minh City, μόνο δύο περιέγραψε το θαύμα. Είμαστε από τους δώδεκα εν συντομία να σας πω για έξι.
Σε Feremane έζησε μία Malchus. Μια μέρα, πηγαίνοντας σε ένα μακρύ ταξίδι, έφερε τη σύζυγό του στην εκκλησία των αγίων ανιδιοτελής και της είπε: «Ιδού, πάω μακριά και να σας αφήσει υπό την προστασία των Αγίων Κοσμά και Δαμιανού. Ζουν στο σπίτι για όσο χρονικό διάστημα θα σας στείλω κάποιο σημάδι, που ξέρεις είναι αλήθεια, είναι μου «. Τούτου λεχθέντος, χώρισαν.
Μετά από λίγο καιρό, ο διάβολος, παίρνοντας τη μορφή ενός οικείου προσώπου, ήρθε να Malhovoy σύζυγό της, το ίδιο πρόσημο μιλούσε για τον σύζυγό της, έδειξε και είπε, «ο σύζυγός σας με έστειλε να σας συνοδεύσει σ «αυτόν.»
Η γυναίκα είδε το σημάδι, το σύζυγό πίστευαν, αλλά αποφάσισε να πάει σ «αυτόν όχι πριν, όπως ο σύντροφος έκανε τάμα στην εκκλησία του ιερού ανιδιοτελής στον τρόπο δεν την προσβάλλει. Αλλά αυτό που κάνει τον όρκο στο διάβολο; Χρειαζόταν να διευκολύνει την πίστη των ανθρώπων στην προστασία των ιερών ανιδιοτελής.
Και μόλις έφτασαν στην άγρια ​​φύση, έρημη χώρα, ο διάβολος έσπρωξε μια γυναίκα με το γαϊδουράκι στο οποίο ήταν ιππασία, και ήθελε να σκοτώσει. Η σύζυγός του φώναξε με τρόμο: «Κοσμάς και Δαμιανός, Pomozov Ε και να παραδώσει εμένα!»
Άγιοι είναι πάντα κοντά σε όλους εκείνους που τους αποκαλούν. Ξαφνικά ήρθε δύο αναβάτες. Το κακό πνεύμα ήξερε ποιοι είναι αυτοί οι αναβάτες, έτρεξε σε ένα ψηλό βουνό, έσπευσαν στην άβυσσο και εξαφανίστηκε. Και οι αναβάτες πήραν μια γυναίκα, με ασφάλεια επέστρεψε στο σπίτι της. Σύζυγος υποκλίθηκε και ευχαρίστησε τους, αλλά μόνο ζήτησε να πω ποιος είναι, ο σωτήρας της; «Εμείς, – απάντησε τους αγίους -. Κοσμά και Δαμιανού, που σας έδωσε ο σύζυγός σας κέρδισε σήμερα το ταξίδι» Τούτου λεχθέντος, έγιναν αόρατοι. Και η γυναίκα με φόβο και χαρά έπεσε στο έδαφος.
Και όταν ήρθε στην, που έσπευσε στο ναό του αγίου ανιδιοτελής και υπάρχουν δάκρυα τους ευχαρίστησε και είπε σε όλους για τη σωτηρία του.
Μερικά νεολαίας από το φόβο που έχασαν το μυαλό, το ένα έφερε στο ναό του αγίου ανιδιοτελής με την ελπίδα να θεραπευτούν. Αρκετές μέρες και νύχτες που πέρασε στην εκκλησία των αγίων, δεν έλαβε την επούλωση.
Και μετά από λίγο καιρό ήρθε σ «αυτόν από τον πατέρα του, έναν ευσεβή γέρος. προσευχή γονέα ακούστηκε. Γιο, μέχρι τώρα δεν αναγνωρίζουν τον πατέρα του, άρχισε να τον αναγνωρίσουν. Τέλος άγιοι, αόρατα χέρια που πάνω του, τον επουλωθεί πλήρως και διαμορφώθηκε από τον πατέρα του, του είπε να πάει στο σπίτι του, δοξάζοντας τον Θεό.
ασθένεια κάποιου συζύγου στους πνεύμονες, που συνοδεύεται από αιμόπτυση, ήρθε με τον καρκίνο λείψανα των αγίων ανιδιοτελή πρόσωπα που ζητούν την επούλωση. ασθένειά του ήταν τόσο επικίνδυνο το γεγονός ότι ο καθένας σκέφτηκε ότι ήταν ήδη πολύ κοντά στο θάνατο, και η σύζυγός του, ακόμη και μαγειρεμένα εντάξει για την ταφή. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο ασθενής έχει μέχρι σήμερα πίστευαν στην θαυματουργική δύναμη των αγίων και συχνά εμετό βλασφημία ενάντια στο Θεό.
Άγιοι τον θεραπεύσει από το ότι και άλλες ασθένειες. Το όραμα της νύχτας, έκαναν γνωστό στον αιτούντα της επούλωσης πλέον δεν μιλάει ενάντια σε έναν ολόκληρο χρόνο να απέχουν από την κατανάλωση κρέατος. Αρρωστος αποδέχθηκε ευχαρίστως την προσφορά και εκπλήρωσε το δικαίωμά του. Στη συνέχεια, η εντολή του Αγίου Αίματος, βαδίζοντας λάρυγγα σταματήσει, το φως ενισχύθηκε, και οι άρρωστοι, δίνοντας χάρη στην υπέροχη γιατρούς, με χαρά πήγε στο σπίτι του.
Πήγα στην εκκλησία του Αγίου ανιδιοτελή σύζυγό κάποια χαζή και κουφός. Υποφέροντας για πολλά χρόνια etoyu σοβαρή ασθένεια, είναι, εκτός από τους ουρανούς δεν μπορούσε να αναμένει να βοηθήσουν τους εαυτούς τους. Μακρά, επίμονη, με δάκρυα ικέτευσε τους αγίους των γιατρών να την θεραπεύσει από ότι και άλλες ασθένειες. Τέλος, η προσευχή της εισακούστηκε. Κωφάλαλου επαναλαμβάνεται συχνά στο μυαλό Τρισάγιο του. Μέσω Τρισάγιο έδειξε την κατάπληξη και ιερό ανιδιοτελής.
Κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας βράδυ στο ναό αυτούς που, ως συνήθως, ήταν το Τρισάγιο τραγουδιέται, ξαφνικά κωφών και άκουσε το τραγούδι, μέχρι τώρα σιωπηλή, με το τραγούδι άρχισε να τραγουδά το Τρισάγιο. Πληγεί από μια έκτακτη θαύμα, ομολόγησε δημοσίως το μεγαλείο του Θεού, που εκδηλώθηκε με την Αγία ανιδιοτελής.
Ιερά ανιδιοτελής και θαύματα σε παγανιστικές χώρες. Συνέβη ένα Ellyn οπαδός του Κάστορα και Πολυδεύκη (παγανιστικών θεών), να πέσει σε βαριά, ανυπόφορη ασθένεια. Οι φίλοι του τον συμβούλεψε να πάει στο ναό του αγίου ανιδιοτελής Κοσμά και Δαμιανού. Ο ασθενής υπάκουσε. Εκεί, βλέποντας πολλά αρρώστους, ένα istselevaemyh πολλά, τελικά έπεισε τον εαυτό του στη θαυματουργή δύναμη των γιατρών και την πίστη άρχισε να ζητήσει συγγνώμη τους.
Άγιοι στάθηκε από τον ίδιο και τα δύο μαζί, είπε: «φίλο! Γιατί έχετε έρθει σε μας; Γιατί να μας ρωτήσετε! Και δεν είναι εσείς ήρθε σε μας, και το άλλο αποστέλλεται. Δεν Κάστωρ και Πολυδεύκης, αλλά οι υπηρέτες του Χριστού – το αθάνατο βασιλιά, που ονομάζεται Κοσμά και Δαμιανού. Έτσι, αν η πίστη μας θα γνωρίζουν τον Κύριο, θα λάβετε τη θεραπεία από αυτόν. «
Ellen, που υποφέρουν αφόρητη αγωνία, ήξερε τον αληθινό Θεό, συνεχώς έκκληση στον άγιο για την απονομή χάριτος και ορκίστηκε να αγκαλιάσει τη χριστιανική πίστη. Άγιοι, διαβλέποντας την καθαρότητα της πίστης του, και έβαλε τα χέρια του πάνω του και κατέθεσε μια τέλεια λύτρωση.Istselevshy εκπληρώσει το τάμα του – πήρε το Άγιο Βάπτισμα. Επιστρέφοντας στο σπίτι του απόλυτα υγιή, είπε με μεγάλη χαρά σε όλα τα θαύματα των αγίων ανιδιοτελής για την ασημαντότητα του Κάστορα και Πολυδεύκη, την υπεροχή του χριστιανικού δόγματος. Πολλοί από τους μαθητές άγγιξε και περιφρονημένος την πίστη τους στον Χριστιανισμό.
Κάποιος – λάτρης της λαϊκής γυαλιών – υπέστη την ασθένεια στο στήθος. Σε καμία εξεύρεση τον εαυτό σας ανακούφιση, τελικά έπρεπε να πάει στο ναό του ιερού ανιδιοτελής. Οι άγιοι γιατροί, βλέποντας το ζήλο του, τη συμπόνια για τους αρρώστους.
Το επόμενο βράδυ εμφανίστηκε σε αυτόν και διέταξε να πιείτε ένα φλιτζάνι ρητίνης (ψημένο). Ο ασθενής δεν πληρούσε τις εντολές τους. Άγιοι εμφανίστηκε σε αυτόν για δεύτερη φορά και προστίθεται σε μία πλευρά του άλλου. Όταν δεν εκτελείται, φάνηκε να τον τρίτο χρόνο, και του είπε να πιει τρία φλιτζάνια.
Παρά την ασθένειά του, η οποία αυξήθηκε με τον ίδιο κάθε μέρα, δεν ήθελε να εκπληρώσει τις εντολές των αγίων. Τέλος, εμφανίστηκε και πάλι να τον σε ένα όνειρο και είπε, με χαρούμενα πρόσωπα, «φίλο, έτσι φωνάξει έξω για εμάς; Αν μισείτε για την καλή υγεία του για να πιει τρία φλιτζάνια ρητίνης, στη συνέχεια, να τα ρίχνουμε σε ένα δοχείο και, μετά από αναμονή για αργά το βράδυ, πηγαίνετε μαζί του στο βουνό, στον τόπο του θεάματος, και εκεί να θαφτεί έτσι ώστε κανείς δεν θα δει. Αν το κάνετε, θα λάβετε τη θεραπεία. «
Άρρωστος πληρούνται ευχαρίστως όλες τις σχετικές εντολές. Αλλά όλα αυτά που έκανε, είδα ένα αργά στη θέση τους ανθρώπους. Εξηγώντας παράξενη πράξη του μαγεία, πρόσεξε τον τόπο, πήγε και έφερε μαζί του και πολλοί άλλοι. Εκείνοι εξακρίβωση της αλήθειας της μαρτυρίας, και παρουσίασαν την εικαζόμενη μάγο στο γήπεδο. Άρχισαν να αμφισβητούν. Είπε την αλήθεια – ότι δεν πιστεύουν.
Τέλος, αποφάσισε ότι, κατά την άποψη της το μόνο που έχει να πιει τρία κύπελλα και να θεραπευθεί αν πράγματι αυτή ήταν η εντολή άγια ανιδιοτελής. Αρρωστος δεκτή με χαρά από το σκάφος, το οποίο φαινόταν να τον δυσάρεστη, αφού το μόνο που ήπιαν και αμέσως δύναμη του Αγίου ανιδιοτελή επουλωθεί? ευτυχώς πήγε στο ναό τους και έδωσε χάρη, και είπε σε όλους πόσο ιερό και ανιδιοτελής από την ασθένεια επουλωθεί του και δίδαξε την υπακοή, και από τα δημοφιλή αξιοθέατα του απογαλακτισμού.
Όλα αυτά τα θαύματα του αγίου ανιδιοτελή δεσμευτεί στην Ασία, και οι περισσότεροι από αυτούς στο ναό στα ιερά κειμήλια. Φυσικά, τα ίδια συστατικά και την περιγραφή τους. Στη σλαβική γλώσσα έχει μεταφραστεί από το ελληνικό, όπως αποδεικνύεται από πολλές από τις λέξεις αριστερά στο κείμενο σλαβική χωρίς μετάφραση. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η χάρη των θαυμάτων και των αγίων ανιδιοτελής εκδηλώνεται στην πατρίδα μας. Δεν υπάρχει αμφιβολία οι πρόγονοί μας τόσο πολλούς ιερούς ναούς ανεγέρθηκε στο όνομά τους.
Στην πατρίδα μας, ανιδιοτελής Κοσμάς και Δαμιανός (Ασία) θεωρούνται κυρίως ο πολιούχος των παιδιών. Κατέφυγαν στην προσευχή κατά την έναρξη της διδασκαλίας της παιδείας, έτσι ώστε να έχουν ενισχύσει τις δυνάμεις ακόμα αδύναμη τα παιδιά και να προωθήσει τη σωστή ανάπτυξη τους.
Φυσικά, αυτή η πίστη στους ανθρώπους μας ανήλθε σε θαύμα. Ο λόγος θα μπορούσε να χρησιμεύσει ως μέρος της ίδιας της ζωής τους, την εκκλησία τους και εν μέρει υπηρεσία για αυτόν: πρώτον, στη ζωή τους, υπάρχει μια ιστορία για το πώς τέθηκαν από τη μητέρα του στο να μάθουν να διαβάζουν και να γράφουν. Η περίπτωση αυτή απεικονίζεται στις ζωές τους και στις εικόνες, και, δεύτερον, στην υπηρεσία εκκλησία, που φημίζεται ως σοφοί γιατροί taynouchimye όμορφα λόγια, όλα γεμάτα εξυπνάδα και τη σοφία, η οποία εξυπηρετεί όλες τις γνώσεις.
Σε chetyah Μινχ Μητροπολίτης Μακάριος διαθέτει μια διδασκαλία για τη μνήμη των αγίων ανιδιοτελής Κοσμά και Δαμιανού (1η Νοεμβρίου), στην οποία το Ευαγγέλιο της ημέρας επιλεγμένο θέμα: «. Τι θα πρέπει να είναι ο δάσκαλος» Στην ανάπτυξη του υπάρχουν εκφράσεις «ιερό καθηγητές σώμα επουλωθεί θαύματα, ψυχή δίδαγμα. Θα prihozhdahu σε αυτόν για θαύματα, είναι το ίδιο για χάρη της διδασκαλίας. Τίποτα δεν είναι Ινώ όπως αρμόζει σε έναν δάσκαλο, όπως της ταπεινότητας και της αυταπάρνησης του κτήματος. « Όλα αυτά είναι τόσο στενά προσεγγίζει το ιερό ανιδιοτελή. Φυσικά, στην αρχαιότητα διαβάστηκε στη διδασκαλία ναό. Οι άνθρωποι που άκουσαν και άρχισαν να έρχονται στην Ιερά ανιδιοτελής, όχι μόνο «για χάρη των θαυμάτων, αλλά και για τη διδασκαλία.»
Ορθόδοξη άνθρωποι είδαν στις εικόνες, διαβάστε στη ζωή ενός θρύλου για τον εαυτό τους nauchenii παιδείας, της ακοής στους ναούς, που σερβίρεται όλη τη γνώση, δεν θα μπορούσε να βοηθήσει, αλλά να έρθει στο συμπέρασμα ότι ήταν ιδιαίτερα συγκατάβαση από τους μαθητές. Και η χάρη του Αγίου ανιδιοτελή άπειρο είναι, όπως τραγουδά ο Ιερός Ναός. Δεν είναι μόνο σοφή γιατροί και οι σοφοί καθηγητές? βοηθώντας όλους όσους έρχονται σ «αυτόν με πίστη, αν μπορούν να σταματήσουν τα παιδιά;
Τερματισμός της ζωής των ιερών ανιδιοτελής, ο οποίος από την Ασία, για να μην αναφέρουμε την αξιέπαινη τους λέξη που στην αρχαία λίστες τοποθετηθεί μετά την περιγραφή της ζωής τους, και ότι, φυσικά, η μνήμη τους να διαβάσουν στη θεία λειτουργία. Η προέλευσή του είναι πιστεύεται ότι είναι επιστήμονες, ρωσικά, γιατί στο τέλος θα αναφέρει τον Πρίγκιπα των πιστών. Περιέχει η ακόλουθη εγγραφή ανθηρός έπαινο ή εξύμνηση των ιερών ανιδιοτελή πρόσωπα που ορίζονται με τη μορφή του Ακαθίστου, και έκανε έκκληση προς τους στην προσευχή στο τέλος.

σημειώσεις
[1] Ασία, διαφορετικά Asiya – το όνομα αυτό χρησιμοποιήθηκε στην αρχαιότητα, όχι με την ίδια έννοια.Αρχικά σήμαινε ένα μικρό, άφθονα νερά, ελώδη πεδιάδα της Λυδίας, δηλαδή η μέση του δυτικού τμήματος της τρέχουσας μικρασιατική χερσόνησο, στην ανατολική ακτή του Αιγαίου. Οι Ρωμαίοι που αναφέρονται στη χερσόνησο χωρίστηκε σε δύο περίπου ίσα μέρη: το ένα, το βόρειο-ανατολικά, η οποία βρίσκεται στη Μαύρη Θάλασσα, που ονομάζεται Πόντου, ένα άλλο νοτιο-δυτικά, που ονομάζεται ίδια Asiey? κάθε τμήμα χωρίστηκε σε αρκετές (όχι απαραίτητα ο ίδιος αριθμός) επαρχίες?Ο Χριστιανισμός έχει εγκριθεί από κάθε ένα από τα τελευταία χωρίστηκε, με τη σειρά της, στην εκκλησία σε σχέση με αρκετές επισκόπους (ακόμη και στην Αποκάλυψη αναφέρεται στις 7 εκκλησίες της Ασίας – Αποκάλυψη 1: 4, 11 ). Την πάροδο του χρόνου, το όνομα της Ασίας έγινε συνδεμένο με όλα τα σημερινά μικρασιατική χερσόνησο, και, τέλος, – σε όλα τα μέρη του κόσμου εν γένει, η οποία βρίσκεται στα ανατολικά της Ευρώπης μας, από τη μία ήπειρο μαζί της.
[2] Η λέξη «τόνου» δεν σημαίνει τίποτα, χωρίς αμοιβή.
[3] Fereman ήταν στη Μεσοποταμία, στο ταξίδι δύο ημερών από Άμιδας (τουρκικά ονομάζεται Diar Μπεκίρ, στον άνω ρου του ποταμού Τίγρη.) Και καταστράφηκε από τους Τούρκους κατά την πρώτη άλωση της? ενώ η δύναμη του Αγίου. Κοσμά και Δαμιανού μεταφέρθηκαν σε ένα αμίδιο, όπου αναπαύεται και μέχρι σήμερα.
[4] Υπάρχουν κατανοητό τρεις εβραϊκό αγόρι – Ανανίας, Αζαρίας και Μισαήλ. Από τη βαβυλώνια αιχμαλωσία, που αρνήθηκε να δώσει τη λατρεία ανεγερθεί από την εικόνα του Ναβουχοδονόσορα του χρυσού πετάχτηκαν γι «αυτό, σύμφωνα με την εντολή του βασιλιά, σε ένα πολύ φωτιά επάνω από τη σόμπα, αλλά υπέροχο, με τη χάρη του Θεού, παρέμεινε εκεί άθικτο, ακόμη και – με όλα τα ενδύματα (Dan 3. )
[5] Υπάρχουν πιθανώς δεσμευτικό φυσικά. Ισαποστόλου Θέκλας. Η μνήμη του της γιορτάζεται στις 24 Σεπτεμβρίου.