ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ
ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ
ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ ΞΕΝΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
Λόγος εἰς τὸν Εὐαγγελισμὸ τῆς Θεοτόκου
Λόγος εις τον Ευαγγελισμόν της Υπεραγίας Δεσποίνης ημών και Αειπαρθένου Μαρίας.
Ἐξηγήση τῆς Δ΄ Ὠδῆς τοῦ Κανόνος τοῦ Ἀκαθίστου Ὕμνου
Ἐξήγηση τῆς Ε΄ Ὠδῆς τοῦ Κανόνος τοῦ Ἀκαθίστου Ὕμνου.
Η Σύναξη του Αρχαγγέλου Γαβριήλ
Αρχάγγελος Γαβριήλ – γ’ τέταρτο 14ου αι. μ.Χ. –
Ιερά Mονή Xιλανδαρίου, Άγιον Όρος
Τὸν σὴν ἀπαγγείλαντα σάρκωσιν Νόα,
Τιμῇ πρεπούσῃ πᾶσα σάρξ τιμᾷ, Λόγε.
Εἰκάδι ἀμ’ ὕμνους Γαβριὴλ κτίσιν ἕκτῃ ἐγείρει.
Το όνομα Γαβριήλ σημαίνει «άνθρωπος του Θεού». Στην Αγία Γραφή, τον Αρχάγγελο Γαβριήλ τον συναντάμε μία φορά στην Παλαιά Διαθήκη και δύο φορές στην Καινή.
Στην Παλαιά Διαθήκη, μας τον παρουσιάζει ο Δανιήλ σε μια όραση του (Η’ 16-17), όταν ζητάει απ’ αυτόν την εξήγηση της. Εκεί παρουσιάζεται μπροστά του κάποιος άνθρωπος, που είναι ο Αρχάγγελος Γαβριήλ, και του εξηγεί ότι το κριάρι με τα δύο κέρατα σήμαινε τους βασιλείς της Μηδίας και της Περσίας, ο δε τριχωτός τράγος, το βασιλιά της Ελλάδας.
Στην Καινή Διαθήκη, ο αρχάγγελος Γαβριήλ στέλνεται στο Ζαχαρία (Λουκ. Α’ 11 – 19) και του αναγγέλλει ότι η γυναίκα του Ελισάβετ θα συλλάβει και θα γεννήσει τον Ιωάννη τον Πρόδρομο. Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ, επίσης, είναι αυτός που ευαγγελίζεται στην Παρθένο Μαρία την άσπορη σύλληψη και γέννηση του Σωτήρα Χριστού (βλέπε 25 Μαρτίου).
Η Σύναξη του Αρχαγγέλου Γαβριήλ
Менологий 25- 28 марта; Византия. Греция; XIV в.; памятник: Византийский менологий (Byzantine illumination Menologion); 10 x 13 см.; местонахождение: Англия. Оксфорд. Бодлеанская Библиотека (Bodleian Library)
Ο Ευαγγελισμός της Υπεραγίας Θεοτόκου
Βυζαντινό Μηνολόγιο τού Μαρτίου (25 – 28) τού 14ου αιώνα μ.Χ. και ευρίσκεται Αγγλία. Βιβλιοθήκη Bodleian στην Οξφόρδη. Αγγλία
Ἀπολυτίκιον
Ἦχος δ’.
Τῶν οὐρανίων στρατιῶν Ἀρχιστράτηγε, δυσωποῦμέν σε ἀεί ἡμεῖς οἱ ἀνάξιοι, ἵνα ταῖς σαῖς δεήσεσι τειχίσῃς ἡμᾶς, σκέπῃ τῶν πτερύγων τῆς ἀῢλου σου δόξης, φρουρῶν ἡμᾶς προσπίπτοντας ἐκτενῶς καί βοῶντας· Ἐκ τῶν κινδύνων λύτρωσαι ἡμᾶς, ὡς Ταξιάρχης τῶν ἄνω Δυνάμεων.
Ἕτερον Ἀπολυτίκιον(Κατέβασμα)
Ἦχος δ’. Ὃ ὑψωθεῖς ἐν τῷ Σταυρῳ.
Φερωνυμία καταλλήλω ἐμπρέπων, καθυπουργεῖς ἐν τὴ τοῦ Λόγου σαρκώσει, ὡς στρατηγοὶ τῶν Ἀσωμάτων τάξεων ὅθεν εὐηγγέλισαι, τὴ Παρθένω Μαρία, χαῖρε προσφωνῶν αὐτή, τὸν Θεὸν γὰρ συλλήψη, ὂν ἐκδυσώπει σώζεσθαι ἠμᾶς, τοὺς σὲ ὑμνοῦντας, Γαβριὴλ Ἀρχάγγελε.
Κοντάκιον
Ἦχος δ’.
Ἀρχιστράτηγε Θεοῦ λειτουργέ θείας δόξης, τῶν ἀνθρώπων ὁδηγέ καὶ ἀρχηγέ Ἀσωμάτων, τὸ συμφέρον ἡμῖν πρέσβευε, καὶ τὸ μέγα ἔλεος, ὡς τῶν Ἀσωμάτων Ἀρχιστράτηγος.
Κάθισμα
Ἦχος α’. Τὸν τάφον σου Σωτὴρ.
Ὁ μέγας Γαβριήλ, Ἀρχηγὸς τῶν Ἀγγέλων, δεικνύμενος ἀεί, σὺν αὐτοῖς ἀνακράζει, τὸ θεῖον μελῴδημα, τῇ Τριάδι γηθόμενος. Τοῦτον ἅπαντες, μεγαλοφώνως ἐν πίστει, ἀνυμνήσωμεν, καὶ καθαρᾷ διανοίᾳ, αἰσίως δοξάσωμεν.
Στιχηρά
Ἦχος α’
Τῶν οὐρανίων ταγμάτωνΤΟ ΑΚΟΥΤΕ
Τῶν οὐρανίων ἁψίδων, ὁ Γαβριὴλ καταπτάς, εἰς Ναζαρὲτ ἐπέστη, πρὸς Παρθένον Μαρίαν, βοῶν αὐτῇ τὸ Χαῖρε· συλλήψῃ Υἱόν, τοῦ Ἀδὰμ ἀρχαιότερον, τὸν ποιητὴν τῶν ἁπάντων καὶ λυτρωτήν, τῶν βοώντων σοι τὸ Χαῖρε Ἁγνή.
Ἦχος α’
Τῶν οὐρανίων ἁψίδων, ὁ Γαβριὴλ καταπτάς, εἰς Ναζαρὲτ ἐπέστη, πρὸς Παρθένον Μαρίαν, βοῶν αὐτῇ τὸ Χαῖρε· συλλήψῃ Υἱόν, τοῦ Ἀδὰμ ἀρχαιότερον, τὸν ποιητὴν τῶν ἁπάντων καὶ λυτρωτήν, τῶν βοώντων σοι τὸ Χαῖρε Ἁγνή.
Ἦχος α’
Ὁ Γαβριὴλ τῇ Παρθένῳ, τὸ Εὐαγγέλιον, ἐξ οὐρανοῦ κομίσας, ἀνεβόα τὸ Χαῖρε· συλλήψῃ ἐν γαστρί σου τὸν σοὶ χωρητόν, καὶ τῷ κόσμῳ ἀχώρητον, καὶ κυοφόρος ὀφθήσῃ τοῦ ἐκ Πατρός, πρὸ ἑωσφόρου ἀνατείλαντος.
Ἦχος α’
Ὁ συναΐδιος Λόγος, τοῦ προανάρχου Πατρός, μὴ χωρισθεὶς τῶν ἄνω, νῦν ἐπέστη τοῖς κάτω, δι’ ἄκραν εὐσπλαγχνίαν οἶκτον λαβών, τοῦ καθ’ ἡμᾶς ὀλισθήματος, καὶ τοῦ Ἀδὰμ τὴν πτωχείαν ἀναλαβών, ἐμορφώθη τὸ ἀλλότριον.
ΑΠΟ ΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ
(μετάφραση Google)
Άγιος Δημήτριος Ροστόφ
Βίοι των αγίων
Η Σύναξη τού Αγίου Αρχαγγέλου Γαβριήλ 2122
Μνήμη 26 Μαρτίου
Την ημέρα μετά τον Ευαγγελισμό της εκκλησίας της ΠαναγίαςΙερουσαλήμ έχει από καιρό αποφασίσει από το καταστατικό και ο χάρτης του μεγάλου μοναστηριού του καθεδρικού ναού του Αγίου Σάββα για τον εορτασμό του Αγίου Αρχαγγέλου Γαβριήλ ξεχωριστή ημέρα και άσμα προς τιμήν αυτό χαρούμενη είδηση. Και πράγματι, άξια των ειδικών τιμά εκείνους που υπηρέτησαν ως το μυστήριο της σωτηρίας μας, Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, η είδηση της ενσάρκωσης του Θεού Λόγου στην πιο καθαρή μήτρα της. Αν τίμησε πρεσβευτή και ένας επίγειος βασιλιάς, ο οποίος έφερε σε μια πόλη ένα βασιλικό ευγενική λέξη που εγκρίθηκε είναι όλοι οι πολίτες αυτής της πόλης με ιδιαίτερη τιμή, πολύ περισσότερα πρέπει να διαβάσει μια ειδική γιορτή πιο έντιμη πρεσβευτής του Βασιλιά των Ουρανών, το μεγάλο Πρίγκιπα των αγγέλων, ο οποίος ήρθε σε ολόκληρη την ανθρώπινη φυλή με premnogomilostiveyshim με μια λέξη που αναγγέλλει την αιώνια σωτηρία μας. Και πόσο σπουδαίος είναι αυτός ο αγγελιοφόρος, ο οποίος ο ίδιος αποκάλυψε για πρώτη φορά την αξιοπρέπειά του στον ιερό Ζαχαρία:«Εγώ είμαι ο Γαβριήλ, έρχομαι ενώπιον του Θεού» ( Λουκάς 1:19 ), δηλ. πιο κοντά από άλλους αγγέλους στο θρόνο του Θεού. Όπως και στην γήινη σφαίρα της προσέγγισης στον βασιλιά αξιωματούχο, μεγαλύτερη επίγνωση των μυστικών του βασιλιά, πολύ πάνω από άλλες προσωπικότητες, πιο απομακρυσμένες από το βασιλιά – σαν κι αυτούς, και εν τη βασιλεία των ουρανών οι άγιοι άγγελοι, κοντά παρουσία του Θεού, προβλέπει με σαφήνεια τα μυστήρια του Θεού, την τιμή λάμψη και τη δόξα από άλλους χαμηλότερους αγγέλους.
Η Αγία Γραφή διηγείται ότι πριν από την απρόσιτη δόξα του Θεού υπάρχουν πάντα επτά άγγελοι της ανώτατης τάξης, οι ηγεμόνες των αγγελικών πριγκίπων.Στο βιβλίο του Τόμπιτ γράφεται ότι ο σύντροφος του νεαρού Τόβια ανακοίνωσε για τον εαυτό του ότι είναι ένας από τους επτά ιερούς αγγέλους που στέκονται ενώπιον του Θεού. Και ο Άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος στο βιβλίο της Αποκάλυψης θυμάται αυτούς τους επτά αρχέγονους αγγέλους, λέγοντας: “Χάρη σε σας και ειρήνη από εκείνον που είναι και ήταν και πηγαίνει και από επτά πνεύματα που είναι μπροστά στον θρόνο Του” ( Αποκ.1: 4 ). Μεταξύ αυτών των επτά θεωρείται ο Γαβριήλ, ο δεύτερος σε αριθμό, και μετά τον Μιχαήλ ο πρώτος. Όλοι τους αριθμούνται ως εξής: Michael, Gabriel, Raphael, Uriel, Selaphiel, Yehudiil, Barachiel.
Αν κάποιος ρωτήσει: γιατί ο Θεός δεν έστειλε στην Αγία Παρθένη τον πρώτο από τους αγγέλους του, Μιχαήλ, αλλά τον δεύτερο Γαβριήλ μετά από αυτόν, ας είναι γνωστό ότι αυτοί οι επτά ανώτατοι άγγελοι είναι όλοι ίσοι στην αξιοπρέπεια και ο Μιχαήλ είναι ο πρώτος μεταξύ τους μόνο από τον αριθμό. Ο καθένας έχει το δικό του ιδιαίτερο υπουργείο. Michael – ο νικητής των αντιπάλων. Γαβριήλ – προκήρυξη των Μυστηρίων του Θεού. Raphael – ο γιατρός των ανθρώπινων παθήσεων. Ο Ουριήλ, που είναι η λάμψη της φωτιάς του θείου, είναι ο φωτιστής των σκοτεινών. Το Σελάφι – ένα βιβλίο προσευχής, πάντα προσευχόμενος στον Θεό για ανθρώπους και ανθρώπους, προκαλεί προσευχή. Yehudyil – δοξάζει τον Θεό: η διακονία του είναι να ενισχύσει τους ανθρώπους που δουλεύουν σε κάτι για τη δόξα του Θεού και να υποβάλουν αίτηση για αποζημίωση για τα κατορθώματά τους. Ο Μπαράτσιελ είναι διανομέας των ευλογιών του Θεού και ένας αναφέρων που ζητά το έλεος του Θεού για μας.
Έτσι, ο Μιχαήλ δεν στάλθηκε με το ευαγγέλιο στην Παναγία επειδή η διακονία του είναι διαφορετικού είδους: κρατά πάντα ένα σπαρμένο σπαθί, εναντιώνεται στους εχθρούς και τους οδηγεί μακριά. Ο Γαβριήλ στέλνεται, επειδή είναι χαρακτηριστικό της διακονίας του – να ενημερώνει τα μυστήρια του Θεού.Ανακήρυξε στον ιερό προφήτη Δανιήλ για την απελευθέρωση του λαού του Θεού από την αιχμαλωσία της Βαβυλώνας και την εποχή του ερχομού του Μεσσία.Ανέφερε επίσης στον ιερό Ζαχαρία τη γέννηση του Ιωάννη του Προδρόμου από τη μητέρα του, την άγονη. Αυτός και ο άγιος προφήτης Μωυσής είχαν διδαχθεί στην έρημο γράφοντας το βιβλίο της Γένεσης, μεταφέροντάς του τις αποκαλύψεις του Θεού για τα πρώτα γένη και χρόνια, ξεκινώντας από τη δημιουργία του Κόσμου.Ευσεβείς παράδοση αναφέρει ότι ο ευαγγελισμός ιερό δίκαιος Ιωακείμ και Άννα για τη σύλληψη της Παρθένου πιο καθαρή και άψογη Otrokovice ήταν φύλακας άγγελος από τη σύλληψη και τη γέννηση της και έφερε το φαγητό του στην άγια των αγίων? Αυτός, λοιπόν, της κήρυξε για τη σύλληψη του Υιού του Θεού. Εκτός αυτού, ο Γαβριήλ έστειλε με το ευαγγέλιο και επειδή στο όνομά του το περιεχόμενο του ευαγγελίου περιέχεται. Το όνομα Γαβριήλ σημαίνει “το φρούριο του Θεού”, επίσης “άνθρωπος-Θεός”. Έτσι, ο ευαγγελιστής σημαίνει με το ίδιο του το όνομα ότι ο Θεός είναι ισχυρός, ο Κύριος στη μήτρα της Θεοτόκου γίνεται ο τέλειος άντρας (σύζυγος), δηλ. Είναι ένας τέλειος Θεός και ένας τέλειος άνθρωπος – τέλειος όχι στην σωματική ηλικία, αλλά σε δύναμη και νοημοσύνη. Άλλα μωρά συλληφθεί στη μήτρα μπορεί να μην καταλαβαίνουν τίποτα, και δεν υπάρχει σε αυτά καμία φρούριο – αντίθετα μωρό συλληφθεί στην παρθενική μήτρα της Υπεραγίας Θεοτόκου, από τη στιγμή της σύλληψης του είχε λόγο neispovednym και τη δύναμη ανίκητος του, και ως εκ τούτου, σε ένα μικρό σώμα ήταν ένας άνθρωπος τέλεια. Βλέποντας αυτό, ο προφήτης είπε: “Και πήγα στην προφήτη, και συνέλαβε και έφερε έναν γιο. Και ο Κύριος μου είπε: Ονομάστε το όνομά του: Mager-Shalal-Hash-Baz. Διότι προτού το παιδί μπορέσει να προφέρει: ο πατέρας μου, η μητέρα μου, θα πάρει τα κουτάλια της Σαμαριάς και τον πλούτο της Δαμασκού » ( Ησ.8: 3-4 ). Αυτό σημαίνει ότι το Βρέφος, που δεν μπορεί ακόμα να μιλήσει, θα έχει ήδη μεγάλη δύναμη και δύναμη για να νικήσει τους εχθρούς του.Ο μετασχηματισμός αυτού ήταν το ίδιο το όνομα του Γαβριήλ, το οποίο σημαίνει: Ο σύζυγος είναι ο Θεός, ο Ισχυρός Θεός. Και αυτός ο Θεός την ίδια στιγμή της αναγγελίας του, με την εισροή του Αγίου Πνεύματος, σχεδιάστηκε στην αβλαβή μήτρα. Άγιο Πρόκλο , Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, επειδή αυτά τα πράγματα, λέει:
– Το ίδιο το όνομα του αγγέλου είναι υπέροχο στο νόημά του, γιατί αυτός που κηρύττει στη Θεοτόκο ονομάζεται Γαβριήλ. Με αυτό το όνομα, προφήτευσε και μεταμόρφωσε τον Θεό-άνθρωπο, ο οποίος έχει έρθει στον κόσμο. Ο Γαβριήλ σημαίνει: ο Ισχυρός Σύζυγος ή ο Σύζυγος είναι Θεός, προέρχεται από τη λέξη Havir, που σημαίνει: ανθεκτικό ή Θεό, και συνολικά και τα δύο λόγια αυτή η λέξη σημαίνει: Ο σύζυγος είναι ο Θεός. Από τους αρχαίους χρόνους, ο Ιερεμία πρόβλεψε αυτό, λέγοντας: “Ο Κύριος θα δημιουργήσει στη γη κάτι νέο: μια γυναίκα θα σώσει έναν άντρα” ( Ιερ 31:32 ). Έτσι, αυτό είναι πολύ υψηλό αγγελιοφόρος του Θεού και η αξία του ονόματός του, και από τη φύση του υπουργείου του, και ακόμη περισσότερο για το μυστικό, κρυμμένο από την αιωνιότητα και τους αγγέλους nedovedomoy, η οποία άνοιξε το πρώτο του Θεού , και έφερε την Παναγία. Και το μεγαλειώδες, Αυτή ήταν η ενσάρκωση του μυστηρίου του Θεού, τόσο υψηλότερη είναι τα άλλα μυστήρια, μέσω Gabriel είναι ανοιχτό πριν από τους άγιους προφήτες, και η μεγαλύτερη τιμή από εκείνη την εποχή, τιμήθηκε στη συνέλευση των αγγέλων τον εαυτό τους τιμήθηκε ως πλησιέστερο θεατή των εσωτερικών και ασάφεια των μυστηρίων του Θεού.
Οι δάσκαλοι της εκκλησίας, ειδικά ο Διονύσιος του Αρεοπαγίτου 2123 , σύμφωνα με λένε για τους επτά υψηλότερους αγγέλους, ότι έρχονται πάντα στο Θεό. Άλλοι άγγελοι αποστέλλονται σε διάφορα υπουργεία, και αυτοί, όπως αυτοί που είναι πλησιέστεροι στον Θεό, πάντα μένουν στο θρόνο του Θεού. Για την ανακήρυξη των υψηλότερων μυστηρίων του Θεού και για την εκδήλωση της μεγαλύτερης δύναμης του Θεού και αποστέλλονται επίσης, όπως λέει ο άγιος απόστολος Παύλος: «Δεν είναι όλα τα επίσημα πνεύματα που αποστέλλονται στη λειτουργία;» ( Εβρ.1: 14 ). Αλλά ποια εκδήλωση της δύναμης του Θεού είναι μεγαλύτερη και ποιο μυστήριο είναι υψηλότερο, αν όχι το μυστήριο της ενσάρκωσης του Χριστού, ημιτελή, ακατανόητη, αναποτελεσματική. Έτσι, για τη διακήρυξη ενός τέτοιου μεγάλου μυστηρίου, ήταν σκόπιμο να σταλεί στον μεγάλο άγγελο, τον αδυσώπητο πρωτεύοντα του θρόνου του Θεού, τον πλησιέστερο θεατή των μυστηρίων του Θεού, που ήταν ο άγιος Γαβριήλ.
Αξίζει να δοθεί προσοχή σε ποια από τις εννέα αγγελικές τάξεις στις τρεις ιεραρχίες ανήκει ο Άγιος Γαβριήλ. Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι βρίσκεται στην τρίτη, κατώτερη ιεραρχία και υπάρχει η κεφαλή της μεσαίας τάξης μεταξύ των αρχών και των αγγέλων, δηλ. Αρχάγγελος, καθορισμένος για την ανακήρυξη των μεγάλων έργων του Θεού. Πιστεύουν τόσο εν μέρει επειδή ονομάζεται αρχάγγελος, εν μέρει επειδή, όπως λέει ο Άγιος Διονύσιος, δεν στέλνονται στη δουλειά οι ανώτατοι άγγελοι που έρχονται κοντά στο θρόνο του Θεού, αλλά μόνο οι κατώτεροι άγγελοι που διορίζονται γι ‘αυτό. Όμως, η αξιοπιστία της γνώμης ότι Αγίου Γαβριήλ ανήκει στην πολύ υψηλότερη κατάταξη serafimskomu και δεν αποστέλλονται στις λιγότερο σημαντικές δραστηριότητες θέλημα του Θεού, αλλά αποστέλλεται στον διακήρυξη μόνο τα μεγαλύτερα μυστήρια του Θεού, τι ήταν το μυστήριο της ενανθρωπήσεως του Θεού, και τον αρχάγγελο, κάλεσε την χαρούμενη ευαγγέλιο που έφερε Για την Καθαρή Παναγία και με τον οποίο δεν εκτελούσε μόνο τη χαρά της, αλλά κάθε πλάσμα, όχι μόνο περισσότερο (γήινος), αλλά πιο σημαντικό (ουράνιος), όπως τραγουδάει αυτή η αγία Δαμασκός : μόνοένας θρίαμβος και στους δυο σας, αιώνια χαρά σε σας e φέρει 2124 . Και ότι ο άγιος Γαβριήλ πρέπει να αποδίδεται στον σεραφικό βαθμό, μαθαίνουμε από το γεγονός ότι κανένας άλλος βαθμός δεν αυξάνεται πιο κοντά από τους σεραφείμ στο θρόνο της απρόσιτης δόξας του Θεού, σύμφωνα με την ψευδή μαρτυρία του Αγίου Διονυσίου. Σύμφωνα με την παραγγελία ενός ειδικού Θεού κάθε τάξη των αγγέλων έχει τη θέση του: οπλίτες πιο κοντά, το άλλο επάνω, και serafimsky βαθμό όλα πιο κοντά στο Θεό, πώς να μιλήσουμε για αυτά τα πράγματα Ησαΐας: «Είδα τον Κύριο να κάθεται επάνω σε θρόνο, υψηλή και σήκωσε, στάθηκε ο Σεραφείμ γύρω του, κάθε από αυτά, έξι φτερά ” ( Is.6: 1-2 ).
Και καθώς ο Άγιος Γαβριήλ είναι ένας από τους επτά εγγύτερους αγγέλους στον Θεό, τότε πρέπει να είναι σεραφείμ, ο δεύτερος μεταξύ των σεραφείμ.Σύμφωνα με αυτό, ο Άγιος Ανδρέας της Κρήτης τον αποκαλεί έναν από τους πρώτους αγγέλους λέγοντας: «Ο Θεός διατάζει έναν από τους πρώτους αγγέλους να δηλώσει ένα μυστήριο. Αν ήταν από τον πρώτο, τότε, φυσικά, από τα επτά πνεύματα που πάντα στέκονται ενώπιον του Θεού. και αν από τα επτά πνεύματα, τότε από τους σεραφείμ. Για ποιον από τους αγγέλους είναι υψηλότεροι από τους σεραφείμ; Ποιος είναι πιο κοντά στο θρόνο του Θεού; Έτσι, ο Γαβριήλ είναι σεραφ, ο υψηλότερος σε αυτή την τάξη. “
Αυτό αποκαλύπτεται επίσης από το γεγονός ότι για το σπουδαίο έργο του Θεού ήταν απαραίτητο να στείλουμε έναν μεγάλο άγγελο. Και ως η ενσάρκωση του Λόγου ήταν το μεγαλύτερο από τα έργα του Θεού, τότε στάλθηκε στην ανακήρυξη της του υψηλότερου των αγγέλων, το άγιο Γαβριήλ, γράφει σχετικά με αυτό το άγιο Γρηγόριο Dialogist 2125 «Για την εκτέλεση αυτής της μεγάλης υπουργείο θα πρέπει να εμφανιστεί και το υψηλότερο των αγγέλων, γιατί εγκαινιάζει μια ασύγκριτα το υψηλότερο από όλα. Αν δεν υπάρχει χρόνος για αποπλάνηση της Εύας ήρθε ο αρχηγός πρίγκιπας του σκότους, θα έπρεπε επίσης να έρθει στην Παναγία του Ευαγγελισμού του ανώτατου άρχοντα του ουράνιου φωτός στο φλεγόμενο αγάπη serafimskoyu για την Μαίρη και ο Θεός έπρεπε να αποσταλούν Σεραφείμ ».
Ας δούμε λοιπόν τον Γαβριήλ, ως τον πιο πρίγκιπα στα αγγελικά πρόσωπα, ως έναν από τους επτά σεραφείμ που είναι πιο κοντά στον Θεό, όπως ο καθολικός αρχάγγελος, ο οποίος ανακοίνωσε τη σωτηρία σε ολόκληρο τον Κόσμο. θα τον τιμήσουμε με λατρευτική λατρεία και προσευχητικό τραγούδι, εκπληρώνοντας με χαρά τη μνήμη του και δίνοντας του ευχαριστίες για τόσο μεγάλες ευλογίες στην ανθρώπινη φυλή του όπως και προηγουμένως και τώρα, προσευχώντας αδιάκοπα για εμάς ως ενσαρκωμένο Θεό. Με τις προσευχές του ιερού Αρχάγγελου Γαβριήλ, μπορούμε να λάβουμε όλη την άφεση των αμαρτιών!
Από τους επτά υψηλότερους αγγέλους που αναφέρθηκαν εδώ, πρέπει να σημειωθεί ότι μόνο τα ονόματα τεσσάρων από αυτά αναφέρονται στις Αγίες Γραφές . Έτσι, στο βιβλίο του Δανιήλ, γράφεται ότι ο Άγιος Μιχαήλ βοηθά τους Εβραίους, έπειτα ακόμα αφοσιωμένους αναγνώστες του Θεού ( Δαν.10: 13 ). στην επιστολή του Αποστόλου Ιούδα λέγεται ότι, υποστηρίζοντας για το σώμα του Μωυσή με τον διάβολο, του είπε: «Ας αγνοήσει ο Κύριος» ( Ιούδα 1: 9 ). Ο Ιωάννης ο Θεολόγος, στην αποκάλυψη του, γράφει ότι πάλεψε με το φίδι. Σχετικά άγιος Gabriel είναι γνωστός από το βιβλίο του Δανιήλ, ο προφήτης, που άνοιξε στο μέλλον, ακόμη και τα κρυμμένα μυστήρια του Θεού ( Δανιήλ 8: 16 ), και στο Ευαγγέλιο του Αγίου Λουκά λέει ότι ο Ζαχαρίας Gabriel κήρυξε για τη σύλληψη του Προδρόμου (ο Κύριος), και της Παναγίας – για την ενσάρκωση του Θεού του Λόγου ( Λκ.1 ). Ο άγιος Ραφαήλ αναφέρεται στο βιβλίο του Τόβιτ, όπου λέγεται ότι υπερασπίστηκε τον νεαρό Τομπία από ακούσιες κακοτυχίες στο δρόμο, οδήγησε τον δαίμονα από την κοπέλα Σάρα και επέστρεψε στο θέαμα του Τόβιτ ( 12,15 ).Σχετικά με το ιερό Uriel γράφεται στο τρίτο βιβλίο της Ezra, ότι πρότεινε στην Ezra να ζυγίσει το “βάρος της φωτιάς” ( 3Δαι. 4: 5 ).
Όσο για τις άλλες τρεις αγγέλους, αν και τα ονόματα, και δεν αναφέρεται στοΓραφές , όμως, η κατανόηση κάποιων bogomyslennyh ερμηνευτές της Αγίας Γραφής, είναι κατανοητό ότι Salavas έχει έναν άγγελο που φαίνεται να Hagar στην έρημο, όταν προσευχήθηκε μεγάλο πρόβλημα? Της είπε: «Ο Θεός άκουσε τη φωνή του πατέρα ( Γένεση 21:17 ) και την ταπεινή σας προσευχή». Όνομα Jegudiel αφομοιώσιμο σε αυτό άγγελο, το οποίο ο Κύριος υποσχέθηκε να στείλει τους Ισραηλίτες στην έρημο, έτσι ώστε να τους έφερε στη γη της επαγγελίας, την καταβολή της αμοιβής που τηρούν τις εντολές του Θεού για τη δόξα του Κυρίου (Iskh.23: 22-23 ). Σχετικά με Barachel Νομίζω ότι ήταν ένας από τους τρεις αγγέλους που εμφανίστηκε στον Αβραάμ στο δρυός Mavriyskogo, ευλόγησε Sarah ανάλυση ακαρπία της μήτρας της και την παροχή του γιου του Ισαάκ, και εκπροσώπησε την Αγία Τριάδα: ο Πατέρας, ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα ( Γεν 18 ).
Αυτοί οι άγιοι, οι επτά υψηλότεροι άγγελοι, εκ των οποίων ο Μιχαήλ είναι ο πρώτος και ο Γαβριήλ ο δεύτερος, από την αρχαιότητα, ήταν, σύμφωνα με την ευσεβή κατανόηση της ιερής Εκκλησίας, απεικονισμένοι σε εικόνες και τιμημένοι με τη δημιουργία στο όνομα των ναών τους. Σχετικά με αυτή την ιστορία της εκκλησίας λέει τα εξής:
Οι ασεβείς αυτοκράτορα Διοκλητιανού 2126 , ένας άγριος διώκτης του χριστιανισμού, κτίριο για τον εαυτό του στην αρχαία πέτρινα λουτρά της Ρώμης το 2127 , διέταξε να πάρει πολλά από τους Χριστιανούς, και τους έστειλε στο έργο υπό αυστηρό και ανελέητο φύλακες οι οποίοι βασανίστηκαν και καταθλιπτικό αγίους.Εκεί ήταν δυνατό να δούμε αρκετές χιλιάδες άγιοι πάσχοντες, που εργάζονταν, διαβρομένοι με ιδρώτα και αίμα, και πολλοί από αυτούς καταστράφηκαν από το σπαθί και διάφορες εκτελέσεις για τον Χριστό. Έτσι, μέσα από αυτή τη σκληρή δουλειά, δημιουργήθηκε ένα κτίριο τόσο μεγάλο και όμορφο, όπως οι βασιλικοί θάλαμοι. Όταν, μετά από πολλά χρόνια, η Ελληνική κακία μαζί με τους βασιλιάδες των θανάτων τους, και ο Χριστιανισμός , με την ένταξη στο θρόνο των βασιλέων Χριστιανός, επικράτησε σε όλο το σύμπαν – τότε οι πιστοί που ζούσε στη Ρώμη, παρά τις εξαιρετικές τους όρους του Διοκλητιανού, θυμήθηκε ότι το κτίριο κτίστηκε τα χέρια των Χριστιανών, και να καθαρίσει το από τις μολύνσεις των ειδωλολατρών, που μετατράπηκε σε χριστιανική εκκλησία στο όνομα των επτά μεγάλων ουράνια πνεύματα, τους αρχαγγέλους και αγγελικές δυνάμεις Αρχάγγελος: Μιχαήλ, Γαβριήλ, Ραφαήλ, Uriel, Selaf Yehudi και Βάρι.
Άλλες πόλεις άρχισαν να μιμούνται τη Ρώμη, όπως η Νάπολη στην Καμπανία2128 και το Παλέρμο στη Σικελία 2129 , όπου δημιουργήθηκαν και πέτρινες εκκλησίες στο όνομα των επτά αρχόντων αγγέλων. Τα πρόσωπά τους απεικονίστηκαν στα ερείπια με εικονογραφία και ψηφιδωτό έργο στους τοίχους της εκκλησίας και κάθε ένα από αυτά διακρίθηκε από άλλα ειδικά χαρακτηριστικά που απεικονίζουν μυστηριωδώς το αόρατο τους υπουργείο. Οι εικόνες των αγγέλων ήταν οι εξής: Ο Άγιος Μιχαήλ απεικονίστηκε να ποδοπατήσει τα πόδια του Λουσιφέρ το 2130 και να κρατήσει ένα πράσινο κλαδί ημερομηνίας στο αριστερό του χέρι και ένα δόρυ στο δεξί του χέρι, στην κορυφή του οποίου ήταν ένα λευκό πανό με ένα κόκκινο σταυρό πλεγμένο πάνω του 2131 . Ο Άγιος Γαβριήλ απεικονίστηκε έχοντας ένα φανάρι στο δεξί του χέρι με ένα κερί αναμμένο μέσα του, και στα αριστερά – έναν πέτρινο καθρέφτη του πράσινου ιασέπτου σε μέρη με κόκκινες κηλίδες 2132 . Ο Άγιος Ραφαήλ απεικονίζεται έχοντας ένα ελαφρώς ανυψωμένο πλοίο με ιατρικές συσκευές στο αριστερό του χέρι και το σωστό – οδηγώντας τον νεαρό Τομπία, που φέρει 2133 ψάρια που αλιεύονται στον ποταμό Τίγρη . Ο Άγιος Ουρίελ απεικονίζεται κρατώντας ένα σπαρμένο σπαθί στο στήθος του, στο δεξί του χέρι, και μια φλογερή φλόγα στην αριστερή, κάτω, φωτιά του 2134. Ο Άγιος Σελαφείλης απεικονίζεται με το πρόσωπό του και τα μάτια του κλίνει προς τα κάτω και με τα χέρια του πιεσμένα στο στήθος του, όπως συμβαίνει με ένα άτομο που προσεύχεται με τρυφερότητα. Ο άγιος Yehudíil απεικονίζεται έχοντας ένα χρυσό στέμμα στο δεξί του χέρι, και στην αριστερή στροφή τριών μαύρων σχοινιών με τρία άκρα 2135 . Εμφανίζεται ο Άγιος Μπαραχίλ που μεταφέρει2136 λευκά τριαντάφυλλα στο ρούχο του .
* * *
2122
Η ημέρα του εορτασμού προς τιμή του Αρχαγγέλου Γαβριήλ καλείται ημέρα τής “Σύναξης”, διότι οι χριστιανοί αυτήν την ημέρα πρόκειται να γιορτάσουν μαζί με τα ιερά τραγούδια του ιερού Αρχάγγελου Γαβριήλ.
2123
Ο Διονύσιος Αρεοπαγίτης, ένας ευγενής Αθηναίος, μέλος του Αθηναϊκού Αρεοπαγού, μετατράπηκε στο χριστιανισμό με το κήρυγμα της Αγίας. απόστολος παύλος. Από τα συγγράμματα του Διονυσίου ιδιαίτερα αξιοσημείωτο: « Περι tes ουρανιας ιεραρχιας » «Ουράνια Ιεραρχία») και « Περι tes εκκλησιατικης ιεραρχιας…» ( «Από την εκκλησιαστική ιεραρχία»).
2124
Sedalen 3 φωνή. (στο 1ο kafim στις 15 Δεκεμβρίου και στην εβδομάδα του χαλαρού.) – Έκδοση του “ABC of the Faith” )
2125
Ο Άγιος Γρηγόριος Dvoeslov , Πάπας, έζησε στο VI. Το πιο αξιοσημείωτο από τα γραπτά του είναι το «Κανονικό πάστορα», το οποίο ασχολείται με το τι πρέπει να είναι ο πάστορας και τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να εκπληρώνει τα καθήκοντά του. Ο τίτλος των «Δίγλωσσων» του έμαθε για το δοκίμιο του «Διάλογος για τη ζωή των ιταλών πατέρων», όπου η ιστορία διεξάγεται σαν να γίνεται από δύο άτομα.
2126
Ο Διοκλητιανός, ο Ρωμαίος αυτοκράτορας, βασίλεψε από το 284 έως το 305 και κυβερνούσε το ανατολικό μισό της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, ενώ το δυτικό μισό κυβερνούσε ο φίλος του Μαξιμιανός.
2127
Λουτρά – δημόσια λουτρά, τα οποία στήθηκαν στη Ρώμη με ιδιαίτερη λαμπρότητα. Όταν τα λουτρά ήταν μέρη για ασκήσεις γυμναστικής.
2128
Η Καμπανία είναι μια επαρχία στη νότια Ιταλία. Αυτή η επαρχία είναι αξιοσημείωτη επειδή οι καμπάνες χτυπήθηκαν αρχικά για εκκλησιαστική χρήση εδώ, γι ‘αυτό καλούνται “καμπάνες” (με την επωνυμία της επαρχίας) στο Χάρτη της Εκκλησίας.
2129
Η Σικελία είναι ένα από τα μεγαλύτερα νησιά της Μεσογείου.
2130
Ο Lucifer (Lucifer) είναι ένας «ελαφρύς», αστέρας, αστέρι πρωί. Σε μια εικονιστική έννοια, αυτό το όνομα εξομοιώνεται με τον πρώτο πεσμένο άγγελο – τον διάβολο.
2131
Λευκό πανό που κοσμεί το δόρυ της Αγίας. ο αρχάγγελος Μιχαήλ, υποδηλώνει την αγιότητα και την αγνότητα του, και ο σταυρός σημαίνει ότι οι ασυναγωτισμένες δυνάμεις μάχονται ενάντια στη βασιλεία του σκότους και του σκοταδιού στο όνομα του σταυρού και του ονόματος του Χριστού.
2132
Ο καθρέφτης σημαίνει ότι η .. Αρχάγγελος Γαβριήλ έχουν την τύχη του αγγελιοφόρου του Θεού για την σωτηρία του ανθρωπίνου γένους, η ίδια λάμπα με ένα κερί σημαίνει ότι η μοίρα του Θεού είναι κρυμμένα μέχρι τη στιγμή της εκτέλεσής τους και η απόδοση μπορεί να γίνει αντιληπτή μόνο από εκείνους που αναζητούν διαρκώς στον καθρέφτη του Λόγου του Θεού και τη συνείδησή του.
2133
Ο Άγιος Ραφείλ, με την πίστη της Εκκλησίας, ζητάει από τον Θεό βοήθεια και θεραπεία σε όλους όσους υποφέρουν.
2134
Αυτό σηματοδοτεί μια ιδιαίτερα έντονη ζήλια αυτού του Θεού του αρχαγγέλου.
2135
Αυτό σημαίνει την ανταμοιβή του Θεού στους ευσεβείς και ιερούς ανθρώπους και την τιμωρία για τους αμαρτωλούς.
2136
Ο Άγιος Μπαραχίλ είναι σαν προφήτης ευδαιμονίας και ατελείωτης ειρήνης στη βασιλεία των ουρανών