ΕΑΝ   ΘΕΛΕΤΕ

ΕΠΙΣΚΕΘΦΕΙΤΕ

ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ ΞΕΝΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ

 

 

 

 

 

 

Ο Προφήτης Ωσηέ

Прор. Осии.
Фреска. 1547 г. (Дионисиат). Афон
Тзортзи (Зорзис) Фука.
Προφήτης Ωσηέ.
Τοιχογραφία (Fresco) τού έτους 1547 μ.Χ.
στην Ιερά Μονή Διονυσίου Αγίου Όρους
έργο τού αγιογράφου Τζώρτζη (Ζώρζη) Φουκά.

 

 

Θεὸν τυποῖς μνηστῆρα γῆς πορνευτρίας,
Πόρνῃ συναφθείς, ὃν Προφήτα νῦν βλέπεις.
Ἑβδομάτῃ δεκάτῃ Ὡσηὲ νέκυν κτερέϊξαν.

Βιογραφία

Ο Προφήτης Ωσηέ ήταν γιος του Βεηρεί (ή Bενιή) από τη Γαλεμώθ (ή Bαλεθώμ) της φυλής Ισάχαρ και έζησε τον όγδοο αιώνα προ Χριστού, επί βασιλέων του Ιούδα, Οζίου, Ιωάθαμ, Άχαζ, Έζεκία και του Ισραήλ Ιεροβοάμ Β’. Στην Παλαιά Διαθήκη, είναι ο πρώτος από τους δώδεκα μικρούς λεγόμενους προφήτες.

Прор. Осия.
Фреска. 1312 г. (Ватопед). Афон
Ο Προφήτης Ωσηέ
Τοιχογραφία (Fresco) τού έτους 1312 μ.Χ.
στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου Αγίου Όρους

 

Святой Пророк Осия.
Фреска монастыря Ватопед на Святой Горе Афон.
Ο Προφήτης Ωσηέ
Τοιχογραφία (Fresco)
στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου Αγίου Όρους

 

 

 

Святой пророк Осия.
Фреска Около 1350 года.
монастыря Высокие Дечаны, Косово, Сербия.
Ο Προφήτης Ωσηέ
Τοιχογραφία (Fresco) τού έτους περίπου 1350 μ.Χ.
στην Ιερά Μονή Βισόκι Ντέτσανι. Κοσσυφοπέδιο. Σερβία

 

 

 

 

 

Месяцеслов-Октябрь. 15 – 17 числа (свт. Савин, прор. Осия, мч. Лонгин, прмч. Лукиан). Фреска церкви Благовещения. Грачаница. Косово. Сербия. Около 1318 г.
Μηνολόγιο-Οκτώβριο 15 έως 17 (Αγ Σαβῖνος, Προφήτης Ωσηέ, Μάρτυς Λογγίνος, Ἱερομάρτυς Λουκιανός…). Τοιχογραφία (Fresco) τοῦ ἔτους 1318 μ.Χ. στήν Ἐκκλησία τοῦ Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου. Γκρατσάνιτσα, Κοσσυφοπέδιο. Σερβία.

 

 


Прор. Осия.
Миниатюра Минология Василия II. Константинополь. 985 г. Ватиканская библиотека. Рим.
Προφήτης Ὠσηέ.
Μικρογραφία (Μινιατούρα) στό Μηνολόγιο τοῦ Βασίλειος Β ‘. 985 μ.Χ. Κωνσταντινούπολη.

Τώρα εὑρίσκεται στήν Βιβλιοθήκη τοῦ Βατικανοῦ. Ρώμη

 

 

Прор. Осия.
Менологий на 16-19 октября
Византия. Греция; XIV в.; памятник:
Византийский менологий (Byzantine illumination Menologion);
10 x 13 см.; местонахождение: Англия. Оксфорд.
Бодлеанская Библиотека
Προφήτης Ὠσηέ.
Μηνολόγιο 16 -19 Οκτωβρίου
Βυζαντινή Μηνολόγιο τού 14ου αιώνα μ.Χ.
Τώρα ευρίσκεται στην Αγγλία. Οξφόρδη.
Bodleian Βιβλιοθήκη (Bodleian Library)

Икона из пророческого ряда Успенского собора Кирилло-Белозерского монастыря (фрагмент). 1497 г. 68 х 178. Кирилло-Белозерский Музей.
Η Εικόνα (λεπτομέρεια) τής προφητικής σειράς τού έτους 1497 μ.Χ. από τον Καθεδρικό Ναό Κοιμήσεως τής Θεοτόκου τής Ιεράς Μονής Κυρίλλο-Μπελοζέρσκι στήν πόλη Κυρίλλοφ (διοικητικό κέντρο της περιοχής Kirillovsky στην περιοχή Vologda της Ρωσίας)
Τώρα η Εικόνα ευρίσκεται στο Κυρίλλο-Μπελοζέρσκι Μουσείο.


Святой Пророк Осия.
Икона 1509 год. в Софийском соборе в Новгороде.
Иконописцы Лаврентьев Андрей, Дерма Иван Ярцев.
Ο Άγιος Προφήτης Ωσηέ.
Εικόνα τού έτους 1509 μ.Χ.
στον Καθεδρικό Ιερό Ναό τής τού Θεού Σοφίας στο Νόβγκοροντ. Ρωσία Εικονογράφοι Lavrentiev Andrei, Derma Ivan Yartsev.

Ο Ωσηέ ήταν ψυχή γεμάτη από ζήλο για το θείο Νόμο, γι’ αυτό και στο προφητικό του βιβλίο καταγγέλλει ευθέως το λαό του Ισραήλ, που είχε μολυνθεί από την ειδωλολατρία. Οι συμβολισμοί του θεωρούνται δυσεξήγητοι, αλλά σαφέστατα εκδηλώνει την πίστη του στο Σωτήρα Χριστό. Μάλιστα, ο ίδιος ο Κύριός μας χρησιμοποίησε μια σπουδαία φράση του Ωσηέ, προς τους Φαρισαίους (Ματθ. θ’ 3), η οποία λέει: «Ἔλεος θέλω καὶ οὐ θυσίαν καὶ ἐπίγνωσιν Θεοῦ ἢ ὁλοκαυτώματα» (Ωσηέ, στ’ 6). Δηλαδή, λέει ο Θεός μέσω του Ωσηέ: «Προτιμώ την ειρηνική αγάπη σας προς εμένα και όχι τις τυπικές θυσίες, και θέλω να έχετε επίγνωση του θείου θελήματος περισσότερο, παρά τα χωρίς νόημα και ουσία ολοκαυτώματα πού προσφέρετε». Επίσης, φράσεις του Ωσηέ χρησιμοποίησαν και οι Απόστολοι Πέτρος και Παύλος στις επιστολές τους.

Ο Ωσηέ λέγεται ότι έζησε 75 χρόνια, και μετά παρέδωσε στο Θεό τη δίκαια ψυχή του.


Минея – Октябрь (фрагмент). Икона. Русь. Начало XVII в. Церковно-Археологический Кабинет Московской Духовной Академии.
Μηναῖο – Οκτώβριος (τεμάχιο). Εἰκονίδιο στίς ἀρχές τοῦ 17ου αἰώνα μ.Χ. στήνἘκκλησία καί τό Αρχαιολογικό Μουσεῖο τῆς Θεολογικῆς Ἀκαδημίας τῆς Μόσχας .

 

Осия пророк. Центральный неф. Северная стена северного прохода.; Италия. Венеция. Собор Святого Марка; XII в.; местонахождение: Италия. Венеция, Собор Святого Марка; Местоположение: Неф
Ωσηέ ο προφήτης τού 12ου αιώνα μ.Χ. στο κεντρικό κλίτος. Ο βόρειος τοίχος του βόρειου κλίτους. στον Άγιο Μάρκο Βενετία Ιταλία.

 


Ἀπολυτίκιον
Ἦχος γ’. Θείας πίστεως.
Θεῖον ἔσοπτρον, τοῦ Παρακλήτου, ἐχρημάτισας, σοφὲ Προφῆτα, τᾶς σεπτᾶς ἐκφαντορίας δεχόμενος, ὅθεν ἐν κόσμῳ μελλόντων τὴν πρόγνωσιν, ὥσπερ φωτὸς λαμπηδόνας ἐξήστραψας. Ὠσηὲ ἔνδοξε, Χριστὸν τὸν Θεὸν ἱκέτευε, δωρήσασθαι ἠμὶν τὸ μέγα ἔλεος.

Ἕτερον Ἀπολυτίκιον
Ἦχος β’.
Τοῦ Προφήτου σου Ὡσηὲ τὴν μνήμην, Κύριε ἑορτάζοντες, δι’ αὐτοῦ σε δυσωποῦμεν· Σῶσον τὰς ψυχὰς ἡμῶν.

Κάθισμα
Ἦχος α’. Τὸν τάφον σου Σωτὴρ.
Ὑπέκλινας τὸ οὖς, τῷ λαλοῦντι Προφήτα, καὶ πάντων μυηθείς, τῶν μελλόντων τὴν γνῶσιν, Χριστοῦ προεσήμανας, παρουσίαν τὴν ἔνθεον· ὅθεν σήμερον, τὴν Παναγίαν σου μνήμην, ἑορτάζοντες, τὸν Λυτρωτὴν ἀνυμνοῦμεν, τὸν σὲ μεγαλύναντα.

 

ΑΠΟ ΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ

(μετάφραση Google)

Миниатюра из Толкований на Книги пророков В 12. Византия. Конец X – начало XI века. Национальная библиотека. Турин. Италия.
Μικρογραφία από το σχόλιο σχετικά με το Βιβλίο των Προφητών 12. Βυζαντίου. Τέλος 10ου – η αρχές του 11ου αιώνα μ.Χ.στην Εθνική Βιβλιοθήκη. Τορίνο. Ιταλία.

КРАТ­КОЕ ЖИ­ТИЕ ПРО­РО­КА ОСИИ

Свя­той про­рок Осия про­ис­хо­дил из ко­ле­на Ис­са­ха­ро­ва. Он жил в IX в. до Рож­де­ства Хри­сто­ва в цар­стве Из­ра­иль­ском и был совре­мен­ни­ком свя­тых про­ро­ков Ис­а­ии, Ми­хея и Амо­са. В то вре­мя мно­гие его со­пле­мен­ни­ки, за­быв Ис­тин­но­го Бо­га, по­кло­ня­лись идо­лам. Свя­той про­рок Осия сво­и­ми муд­ры­ми на­став­ле­ни­я­ми вновь об­ра­щал их к древ­не­му бла­го­че­стию. Об­ли­чая без­за­ко­ния жи­те­лей Из­ра­и­ля, про­рок воз­ве­щал им ве­ли­кие бед­ствия от ино­пле­мен­ни­ков и пе­ре­се­ле­ние в плен ас­си­рий­ский….


An 18th-century Russian icon of the prophet Hosea (Iconostasis of Transfiguration Church, Kizhi monastery, Karelia, Russia).
Μια ρωσική εικόνα του 18ου αιώνα του προφήτη Ωσηέ (Εικονοστάσιο της Μεταμορφώσεως Εκκλησίας, μοναστήρι Kizhi, Καρελία, Ρωσία).

ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΩΣΗΕ

Ο Προφήτης Ωσηέ ήρθε από τη φυλή του Ισσάχαρ. Έζησε στο ΙΧ αιώνα. Π.Χ. στο βασίλειο του Ισραήλ και ήταν σύγχρονος των αγίων προφητών Ησαΐα, Micah και Amos. Ενώ πολλοί από τους συμπατριώτες του, ξεχνώντας τον αληθινό Θεό, λάτρευαν είδωλα. Οι Προφήτης Ωσηέ σοφή διδασκαλία του τους έφερε πάλι πίσω στην αρχαία ευσέβεια. Εκθέτοντας τις ανομίες των κατοίκων του Ισραήλ, ο προφήτης διακήρυξε να τους τη μεγάλη αγωνία των αλλοδαπών και επανεγκατάστασης των Ασσυρίων σε αιχμαλωσία. Σχεδόν χίλια χρόνια πριν από τον ερχομό του Σωτήρα Αγίου Προφήτη από την έμπνευση του Αγίου Πνεύματος προέβλεψε ότι σταματά τη θυσία της Παλαιάς Διαθήκης και δεν θα είναι η ιεροσύνη Aaronic ( Ωσηέ 3: 5. ) Και αυτό θα εξαπλωθεί σε όλη τη γη την αληθινή γνώση του Θεού ( Ωσηέ 2 :. 20 ). Είπε ο Ωσηέ και ο Χριστός, ότι θα επιστρέψουν από την Αίγυπτο ( Ωσηέ 11 :. 1? Πρβλ Ματ 2: 15 ), Η τρίτη μέρα αναστηθεί ( Ωσηέ 6. ? Πρβλ 1 Κορ 15: 4. ) και να ξεπεράσουν το θάνατο ( Ωσηέ 13: 14 ? πρβλ 1 Κορ 15 :. 54-55 ). Οι προφητείες των ιερών Ωσηέ συγκαταλέγεται στα βιβλία της Αγίας Γραφής. Η προφητική διακονία του Αγίου Ωσηέ διήρκεσε περισσότερο από 60 χρόνια. Σε ώριμη ηλικία πέθανε την εμπνευσμένη προφήτη, αφιέρωσε τη ζωή του στο θέλημα του Θεού.

 

ΠΛΗΡΗΣ ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΩΣΗΕ

Ο Προφήτης Ωσηέ, ο γιος του Μπίρι, καταγόταν από τη φυλή του Ισσάχαρ, [1] . Ενώ πολλοί από τους ανθρώπους του Ισραήλ αναχώρησε από τον αληθινό Θεό, και να ξεχάσουμε καλές πράξεις και τα θαύματά του, λάτρευαν είδωλα. Αλλά Ωσηέ, είναι θεοφοβούμενος άνθρωπος, υπηρέτησε τον ένα αληθινό Θεό που δημιούργησε τον ουρανό και τη γη, που τους έφερε από την Αίγυπτο με ισχυρό χέρι.Ωσηέ προέτρεψε τους ανθρώπους που έχουν πέσει μακριά από την αλήθεια, και σοφός παραινέσεις του τους έφερε και πάλι στο πατρικό ευσέβεια.
Με την έμπνευση του Αγίου Πνεύματος Ωσηέ προφήτευσε πολλά για το λαό του Ισραήλ. Εκθέτοντας τις ασεβείς κατοίκους του βασιλείου του Ισραήλ, που τον προέβλεψε μεγάλη αγωνία για τον εχθρό, την επανεγκατάσταση των κρατουμένων Ασσυρίων και στη συνέχεια το χειρισμό τους στο Θεό [2] .Προέβλεψε τη διανομή των αληθινή γνώση του Θεού σε όλη τη γη ( Ωσηέ 2 :. 20 .. Μέση Ιερ 31 :. 34 ), η λήξη της Ααρωνική ιερατείου και των θυσιών της Παλαιάς Διαθήκης ( Ωσηέ 3: 5 ), καθώς και για την επιστροφή από την Αίγυπτο μωρό Ιησού [3] και την ανάσταση τριήμερο του [4] , και η νίκη επί του θανάτου [5] . Όλες αυτές οι προφητείες που καταγράφονται Osieyu στο βιβλίο του, που αποτελείται από 14 κεφάλαια. Όπως είχε μιλήσει από το Άγιο Πνεύμα, όλες αυτές οι προφητείες είναι μεταξύ των άλλων εμπνευσμένα βιβλία της Αγίας Γραφής.
Ο προφήτης Ωσηέ έζησε για πολλά χρόνια [6] και πέθανε στην ώριμη ηλικία των 820 χρόνων πριν από τον Χριστό, και θάφτηκε στην ειρήνη στη γη τους.

σημειώσεις
[1] Ο προφήτης Ωσηέ ζούσαν στο βασίλειο του Ισραήλ και Ωσηέ προφήτευσε κατά τις ημέρες του Ιωθάμ, Άχαζ και Εζεκία, – οι βασιλιάδες του Ιούδα και Ιεροβοάμ κατά τη διάρκεια του ΙΙ-η ημέρα, ο βασιλιάς του Ισραήλ ( Ωσηέ 1: 1 ). Από τις λεγόμενες δευτερεύουσες προφήτες ήταν σύγχρονοί του Micah και Amos? από τα μεγάλα – Ησαΐας. Σύμφωνα με τις οδηγίες Αγ. Εφραίμ , Δωροθέα και των Θεοφανείων , ο προφήτης Ωσηέ ήταν ένας ντόπιος Veelmofa, την πόλη από τη φυλή του Ισσάχαρ.
[2] Η προφητεία του Ωσηέ περιέχει: 1) η έκθεση των σύγχρονων ασέβεια, την ειδωλολατρία και την ηθική διαφθορά, και την καταγγελία των συνδικαλιστικών οργανώσεων των Εβραίων με ειδωλολατρικά έθνη, με την ελπίδα της αντοχής τους και να καλέσει σε μετάνοια και τη μεταρρύθμιση?2) η απειλή των Ασσυρίων αιχμαλωσία? 3) πρόβλεψη της άνεσης με την απελευθέρωση από την αιχμαλωσία και τον ερχομό του βασιλείου του Μεσσία, η οποία είναι, σύμφωνα με την παιδική ηλικία του λαού, εκπροσωπούμενη από τον τρόπο της επίγειας μεγαλείο.
[3] Η προφητεία του την επιστροφή του Μεσσία από την Αίγυπτο είναι στο Κεφάλαιο 11. Ωσηέ.Απαριθμώντας τη χάρη Του για τους Εβραίους, ο Κύριος λέει: «Από την Αίγυπτο κάλεσα τον γιο μου» ( Ωσηέ 11 :. 1 ). Στο χώρο αυτό υποδεικνύει την Ευαγγελιστής Ματθαίος, όταν λέει, «θα μπορούσε να εκπληρωθεί αυτό που ειπώθηκε από τον Κύριο μέσω του προφήτη, λέγοντας: Από την Αίγυπτο κάλεσα τον γιο μου» ( Κατά Ματθαίον 2 :. 16 ). Πώς το έκανε ο εβραϊκός λαός ήταν ένα είδος Μεσσία, και ιδιωτικές εκδηλώσεις στη ζωή των ανθρώπων που πήραν αντιπροσωπευτικά μεσσιανική σημασία. Εβραίοι εγκαταστάθηκαν στην Αίγυπτο για να ξεφύγουν από την πείνα με τον Jacob. Όταν είχε περάσει ο κίνδυνος, οι Εβραίοι απομακρύνθηκαν από εκεί από τον Θεό για το σκοπό του στην Παλαιστίνη. Έτσι, ο Μεσσίας-Χριστός αποσύρθηκε, εξ ορισμού, ο Θεός, στην Αίγυπτο για να ξεφύγει από την οργή του Ηρώδη. Όταν ο κίνδυνος έχει περάσει, για τον θάνατο του Ηρώδη, ο Μεσσίας κλήθηκε από τον Θεό από την Αίγυπτο στην Παλαιστίνη, για να εκπληρώσει τον σκοπό του εδώ.
[4] Το βάρος της τριήμερης ανάσταση του Μεσσία περιέχεται στο κεφάλαιο 6 του βιβλίου. επανάσταση.Ωσηέ. Σε 1 Κορινθίους Αποστ. Ο Παύλος θεωρεί ότι αυτά τα πράγματα η προφητεία με το αναστημένο Χριστό, όταν λέει ότι ο Χριστός «ανέστη την τρίτην ημέραν κατά τας γραφάς» ( 1 Κορινθίους 15:4 ).
[5] Στο Ωσηέ 13 :. 14, ο προφήτης που πραγματοποιήθηκε ιδέα (σε μορφή ερώτησης) της κόλασης αδυναμίας ενώπιον του Θεού: «Από τη δύναμη του τάφου θα τους λυτρώσει από τον θάνατο εξαγοράσει το θάνατό τους, όπου είναι σου κεντρίζει κόλαση πού είναι η νίκη σου.!;!;» ο απόστολος Παύλος λέει: «Όταν το φθαρτό έχει ντυθεί με άφθαρτο, και το θνητόν τούτο ενδυθή αθανασίαν, τότε το ρητό που γράφεται θα γίνει πραγματικότητα:.!?!? θάνατος κατάπιε το θάνατο νίκη που είναι το κεντρί σου κόλαση πού είναι η νίκη σου» ( 1 Κορ 15 :. 54-55 ) . Έτσι, η εκπλήρωση της προφητείας ο απόστολος αναφέρεται στο τελικό θρίαμβο επί του θανάτου από την ημέρα της γενικής ανάσταση των νεκρών.
[6] Το βάρος του υπουργείου Ωσηέ διήρκεσε πάνω από 60 χρόνια.


The Prophet Hosea, by Duccio di Buoninsegna, in the Siena Cathedral (c. 1309-1311)
Ο Προφήτης Ωσηέ, από Duccio di Buoninsegna, στον καθεδρικό ναό της Σιένα (γ. 1309-1311)

 

 

 

 

Ο Προφήτης Ωσηέ

Прор. Осии.
Фреска. 1547 г. (Дионисиат). Афон
Тзортзи (Зорзис) Фука.
Προφήτης Ωσηέ.
Τοιχογραφία (Fresco) τού έτους 1547 μ.Χ.
στην Ιερά Μονή Διονυσίου Αγίου Όρους
έργο τού αγιογράφου Τζώρτζη (Ζώρζη) Φουκά.

 

 

Θεὸν τυποῖς μνηστῆρα γῆς πορνευτρίας,
Πόρνῃ συναφθείς, ὃν Προφήτα νῦν βλέπεις.
Ἑβδομάτῃ δεκάτῃ Ὡσηὲ νέκυν κτερέϊξαν.

Βιογραφία

Ο Προφήτης Ωσηέ ήταν γιος του Βεηρεί (ή Bενιή) από τη Γαλεμώθ (ή Bαλεθώμ) της φυλής Ισάχαρ και έζησε τον όγδοο αιώνα προ Χριστού, επί βασιλέων του Ιούδα, Οζίου, Ιωάθαμ, Άχαζ, Έζεκία και του Ισραήλ Ιεροβοάμ Β’. Στην Παλαιά Διαθήκη, είναι ο πρώτος από τους δώδεκα μικρούς λεγόμενους προφήτες.

Прор. Осия.
Фреска. 1312 г. (Ватопед). Афон
Ο Προφήτης Ωσηέ
Τοιχογραφία (Fresco) τού έτους 1312 μ.Χ.
στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου Αγίου Όρους

 

Святой Пророк Осия.
Фреска монастыря Ватопед на Святой Горе Афон.
Ο Προφήτης Ωσηέ
Τοιχογραφία (Fresco)
στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου Αγίου Όρους

 

 

 

Святой пророк Осия.
Фреска Около 1350 года.
монастыря Высокие Дечаны, Косово, Сербия.
Ο Προφήτης Ωσηέ
Τοιχογραφία (Fresco) τού έτους περίπου 1350 μ.Χ.
στην Ιερά Μονή Βισόκι Ντέτσανι. Κοσσυφοπέδιο. Σερβία

 

 

 

 

 

Месяцеслов-Октябрь. 15 – 17 числа (свт. Савин, прор. Осия, мч. Лонгин, прмч. Лукиан). Фреска церкви Благовещения. Грачаница. Косово. Сербия. Около 1318 г.
Μηνολόγιο-Οκτώβριο 15 έως 17 (Αγ Σαβῖνος, Προφήτης Ωσηέ, Μάρτυς Λογγίνος, Ἱερομάρτυς Λουκιανός…). Τοιχογραφία (Fresco) τοῦ ἔτους 1318 μ.Χ. στήν Ἐκκλησία τοῦ Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου. Γκρατσάνιτσα, Κοσσυφοπέδιο. Σερβία.

 

 


Прор. Осия.
Миниатюра Минология Василия II. Константинополь. 985 г. Ватиканская библиотека. Рим.
Προφήτης Ὠσηέ.
Μικρογραφία (Μινιατούρα) στό Μηνολόγιο τοῦ Βασίλειος Β ‘. 985 μ.Χ. Κωνσταντινούπολη.

Τώρα εὑρίσκεται στήν Βιβλιοθήκη τοῦ Βατικανοῦ. Ρώμη

 

 

Прор. Осия.
Менологий на 16-19 октября
Византия. Греция; XIV в.; памятник:
Византийский менологий (Byzantine illumination Menologion);
10 x 13 см.; местонахождение: Англия. Оксфорд.
Бодлеанская Библиотека
Προφήτης Ὠσηέ.
Μηνολόγιο 16 -19 Οκτωβρίου
Βυζαντινή Μηνολόγιο τού 14ου αιώνα μ.Χ.
Τώρα ευρίσκεται στην Αγγλία. Οξφόρδη.
Bodleian Βιβλιοθήκη (Bodleian Library)

Икона из пророческого ряда Успенского собора Кирилло-Белозерского монастыря (фрагмент). 1497 г. 68 х 178. Кирилло-Белозерский Музей.
Η Εικόνα (λεπτομέρεια) τής προφητικής σειράς τού έτους 1497 μ.Χ. από τον Καθεδρικό Ναό Κοιμήσεως τής Θεοτόκου τής Ιεράς Μονής Κυρίλλο-Μπελοζέρσκι στήν πόλη Κυρίλλοφ (διοικητικό κέντρο της περιοχής Kirillovsky στην περιοχή Vologda της Ρωσίας)
Τώρα η Εικόνα ευρίσκεται στο Κυρίλλο-Μπελοζέρσκι Μουσείο.


Святой Пророк Осия.
Икона 1509 год. в Софийском соборе в Новгороде.
Иконописцы Лаврентьев Андрей, Дерма Иван Ярцев.
Ο Άγιος Προφήτης Ωσηέ.
Εικόνα τού έτους 1509 μ.Χ.
στον Καθεδρικό Ιερό Ναό τής τού Θεού Σοφίας στο Νόβγκοροντ. Ρωσία Εικονογράφοι Lavrentiev Andrei, Derma Ivan Yartsev.

Ο Ωσηέ ήταν ψυχή γεμάτη από ζήλο για το θείο Νόμο, γι’ αυτό και στο προφητικό του βιβλίο καταγγέλλει ευθέως το λαό του Ισραήλ, που είχε μολυνθεί από την ειδωλολατρία. Οι συμβολισμοί του θεωρούνται δυσεξήγητοι, αλλά σαφέστατα εκδηλώνει την πίστη του στο Σωτήρα Χριστό. Μάλιστα, ο ίδιος ο Κύριός μας χρησιμοποίησε μια σπουδαία φράση του Ωσηέ, προς τους Φαρισαίους (Ματθ. θ’ 3), η οποία λέει: «Ἔλεος θέλω καὶ οὐ θυσίαν καὶ ἐπίγνωσιν Θεοῦ ἢ ὁλοκαυτώματα» (Ωσηέ, στ’ 6). Δηλαδή, λέει ο Θεός μέσω του Ωσηέ: «Προτιμώ την ειρηνική αγάπη σας προς εμένα και όχι τις τυπικές θυσίες, και θέλω να έχετε επίγνωση του θείου θελήματος περισσότερο, παρά τα χωρίς νόημα και ουσία ολοκαυτώματα πού προσφέρετε». Επίσης, φράσεις του Ωσηέ χρησιμοποίησαν και οι Απόστολοι Πέτρος και Παύλος στις επιστολές τους.

Ο Ωσηέ λέγεται ότι έζησε 75 χρόνια, και μετά παρέδωσε στο Θεό τη δίκαια ψυχή του.


Минея – Октябрь (фрагмент). Икона. Русь. Начало XVII в. Церковно-Археологический Кабинет Московской Духовной Академии.
Μηναῖο – Οκτώβριος (τεμάχιο). Εἰκονίδιο στίς ἀρχές τοῦ 17ου αἰώνα μ.Χ. στήνἘκκλησία καί τό Αρχαιολογικό Μουσεῖο τῆς Θεολογικῆς Ἀκαδημίας τῆς Μόσχας .

 

Осия пророк. Центральный неф. Северная стена северного прохода.; Италия. Венеция. Собор Святого Марка; XII в.; местонахождение: Италия. Венеция, Собор Святого Марка; Местоположение: Неф
Ωσηέ ο προφήτης τού 12ου αιώνα μ.Χ. στο κεντρικό κλίτος. Ο βόρειος τοίχος του βόρειου κλίτους. στον Άγιο Μάρκο Βενετία Ιταλία.

 


Ἀπολυτίκιον
Ἦχος γ’. Θείας πίστεως.
Θεῖον ἔσοπτρον, τοῦ Παρακλήτου, ἐχρημάτισας, σοφὲ Προφῆτα, τᾶς σεπτᾶς ἐκφαντορίας δεχόμενος, ὅθεν ἐν κόσμῳ μελλόντων τὴν πρόγνωσιν, ὥσπερ φωτὸς λαμπηδόνας ἐξήστραψας. Ὠσηὲ ἔνδοξε, Χριστὸν τὸν Θεὸν ἱκέτευε, δωρήσασθαι ἠμὶν τὸ μέγα ἔλεος.

Ἕτερον Ἀπολυτίκιον
Ἦχος β’.
Τοῦ Προφήτου σου Ὡσηὲ τὴν μνήμην, Κύριε ἑορτάζοντες, δι’ αὐτοῦ σε δυσωποῦμεν· Σῶσον τὰς ψυχὰς ἡμῶν.

Κάθισμα
Ἦχος α’. Τὸν τάφον σου Σωτὴρ.
Ὑπέκλινας τὸ οὖς, τῷ λαλοῦντι Προφήτα, καὶ πάντων μυηθείς, τῶν μελλόντων τὴν γνῶσιν, Χριστοῦ προεσήμανας, παρουσίαν τὴν ἔνθεον· ὅθεν σήμερον, τὴν Παναγίαν σου μνήμην, ἑορτάζοντες, τὸν Λυτρωτὴν ἀνυμνοῦμεν, τὸν σὲ μεγαλύναντα.

 

ΑΠΟ ΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ

(μετάφραση Google)

Миниатюра из Толкований на Книги пророков В 12. Византия. Конец X – начало XI века. Национальная библиотека. Турин. Италия.
Μικρογραφία από το σχόλιο σχετικά με το Βιβλίο των Προφητών 12. Βυζαντίου. Τέλος 10ου – η αρχές του 11ου αιώνα μ.Χ.στην Εθνική Βιβλιοθήκη. Τορίνο. Ιταλία.

КРАТ­КОЕ ЖИ­ТИЕ ПРО­РО­КА ОСИИ

Свя­той про­рок Осия про­ис­хо­дил из ко­ле­на Ис­са­ха­ро­ва. Он жил в IX в. до Рож­де­ства Хри­сто­ва в цар­стве Из­ра­иль­ском и был совре­мен­ни­ком свя­тых про­ро­ков Ис­а­ии, Ми­хея и Амо­са. В то вре­мя мно­гие его со­пле­мен­ни­ки, за­быв Ис­тин­но­го Бо­га, по­кло­ня­лись идо­лам. Свя­той про­рок Осия сво­и­ми муд­ры­ми на­став­ле­ни­я­ми вновь об­ра­щал их к древ­не­му бла­го­че­стию. Об­ли­чая без­за­ко­ния жи­те­лей Из­ра­и­ля, про­рок воз­ве­щал им ве­ли­кие бед­ствия от ино­пле­мен­ни­ков и пе­ре­се­ле­ние в плен ас­си­рий­ский….


An 18th-century Russian icon of the prophet Hosea (Iconostasis of Transfiguration Church, Kizhi monastery, Karelia, Russia).
Μια ρωσική εικόνα του 18ου αιώνα του προφήτη Ωσηέ (Εικονοστάσιο της Μεταμορφώσεως Εκκλησίας, μοναστήρι Kizhi, Καρελία, Ρωσία).

ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΩΣΗΕ

Ο Προφήτης Ωσηέ ήρθε από τη φυλή του Ισσάχαρ. Έζησε στο ΙΧ αιώνα. Π.Χ. στο βασίλειο του Ισραήλ και ήταν σύγχρονος των αγίων προφητών Ησαΐα, Micah και Amos. Ενώ πολλοί από τους συμπατριώτες του, ξεχνώντας τον αληθινό Θεό, λάτρευαν είδωλα. Οι Προφήτης Ωσηέ σοφή διδασκαλία του τους έφερε πάλι πίσω στην αρχαία ευσέβεια. Εκθέτοντας τις ανομίες των κατοίκων του Ισραήλ, ο προφήτης διακήρυξε να τους τη μεγάλη αγωνία των αλλοδαπών και επανεγκατάστασης των Ασσυρίων σε αιχμαλωσία. Σχεδόν χίλια χρόνια πριν από τον ερχομό του Σωτήρα Αγίου Προφήτη από την έμπνευση του Αγίου Πνεύματος προέβλεψε ότι σταματά τη θυσία της Παλαιάς Διαθήκης και δεν θα είναι η ιεροσύνη Aaronic ( Ωσηέ 3: 5. ) Και αυτό θα εξαπλωθεί σε όλη τη γη την αληθινή γνώση του Θεού ( Ωσηέ 2 :. 20 ). Είπε ο Ωσηέ και ο Χριστός, ότι θα επιστρέψουν από την Αίγυπτο ( Ωσηέ 11 :. 1? Πρβλ Ματ 2: 15 ), Η τρίτη μέρα αναστηθεί ( Ωσηέ 6. ? Πρβλ 1 Κορ 15: 4. ) και να ξεπεράσουν το θάνατο ( Ωσηέ 13: 14 ? πρβλ 1 Κορ 15 :. 54-55 ). Οι προφητείες των ιερών Ωσηέ συγκαταλέγεται στα βιβλία της Αγίας Γραφής. Η προφητική διακονία του Αγίου Ωσηέ διήρκεσε περισσότερο από 60 χρόνια. Σε ώριμη ηλικία πέθανε την εμπνευσμένη προφήτη, αφιέρωσε τη ζωή του στο θέλημα του Θεού.

 

ΠΛΗΡΗΣ ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΩΣΗΕ

Ο Προφήτης Ωσηέ, ο γιος του Μπίρι, καταγόταν από τη φυλή του Ισσάχαρ, [1] . Ενώ πολλοί από τους ανθρώπους του Ισραήλ αναχώρησε από τον αληθινό Θεό, και να ξεχάσουμε καλές πράξεις και τα θαύματά του, λάτρευαν είδωλα. Αλλά Ωσηέ, είναι θεοφοβούμενος άνθρωπος, υπηρέτησε τον ένα αληθινό Θεό που δημιούργησε τον ουρανό και τη γη, που τους έφερε από την Αίγυπτο με ισχυρό χέρι.Ωσηέ προέτρεψε τους ανθρώπους που έχουν πέσει μακριά από την αλήθεια, και σοφός παραινέσεις του τους έφερε και πάλι στο πατρικό ευσέβεια.
Με την έμπνευση του Αγίου Πνεύματος Ωσηέ προφήτευσε πολλά για το λαό του Ισραήλ. Εκθέτοντας τις ασεβείς κατοίκους του βασιλείου του Ισραήλ, που τον προέβλεψε μεγάλη αγωνία για τον εχθρό, την επανεγκατάσταση των κρατουμένων Ασσυρίων και στη συνέχεια το χειρισμό τους στο Θεό [2] .Προέβλεψε τη διανομή των αληθινή γνώση του Θεού σε όλη τη γη ( Ωσηέ 2 :. 20 .. Μέση Ιερ 31 :. 34 ), η λήξη της Ααρωνική ιερατείου και των θυσιών της Παλαιάς Διαθήκης ( Ωσηέ 3: 5 ), καθώς και για την επιστροφή από την Αίγυπτο μωρό Ιησού [3] και την ανάσταση τριήμερο του [4] , και η νίκη επί του θανάτου [5] . Όλες αυτές οι προφητείες που καταγράφονται Osieyu στο βιβλίο του, που αποτελείται από 14 κεφάλαια. Όπως είχε μιλήσει από το Άγιο Πνεύμα, όλες αυτές οι προφητείες είναι μεταξύ των άλλων εμπνευσμένα βιβλία της Αγίας Γραφής.
Ο προφήτης Ωσηέ έζησε για πολλά χρόνια [6] και πέθανε στην ώριμη ηλικία των 820 χρόνων πριν από τον Χριστό, και θάφτηκε στην ειρήνη στη γη τους.

σημειώσεις
[1] Ο προφήτης Ωσηέ ζούσαν στο βασίλειο του Ισραήλ και Ωσηέ προφήτευσε κατά τις ημέρες του Ιωθάμ, Άχαζ και Εζεκία, – οι βασιλιάδες του Ιούδα και Ιεροβοάμ κατά τη διάρκεια του ΙΙ-η ημέρα, ο βασιλιάς του Ισραήλ ( Ωσηέ 1: 1 ). Από τις λεγόμενες δευτερεύουσες προφήτες ήταν σύγχρονοί του Micah και Amos? από τα μεγάλα – Ησαΐας. Σύμφωνα με τις οδηγίες Αγ. Εφραίμ , Δωροθέα και των Θεοφανείων , ο προφήτης Ωσηέ ήταν ένας ντόπιος Veelmofa, την πόλη από τη φυλή του Ισσάχαρ.
[2] Η προφητεία του Ωσηέ περιέχει: 1) η έκθεση των σύγχρονων ασέβεια, την ειδωλολατρία και την ηθική διαφθορά, και την καταγγελία των συνδικαλιστικών οργανώσεων των Εβραίων με ειδωλολατρικά έθνη, με την ελπίδα της αντοχής τους και να καλέσει σε μετάνοια και τη μεταρρύθμιση?2) η απειλή των Ασσυρίων αιχμαλωσία? 3) πρόβλεψη της άνεσης με την απελευθέρωση από την αιχμαλωσία και τον ερχομό του βασιλείου του Μεσσία, η οποία είναι, σύμφωνα με την παιδική ηλικία του λαού, εκπροσωπούμενη από τον τρόπο της επίγειας μεγαλείο.
[3] Η προφητεία του την επιστροφή του Μεσσία από την Αίγυπτο είναι στο Κεφάλαιο 11. Ωσηέ.Απαριθμώντας τη χάρη Του για τους Εβραίους, ο Κύριος λέει: «Από την Αίγυπτο κάλεσα τον γιο μου» ( Ωσηέ 11 :. 1 ). Στο χώρο αυτό υποδεικνύει την Ευαγγελιστής Ματθαίος, όταν λέει, «θα μπορούσε να εκπληρωθεί αυτό που ειπώθηκε από τον Κύριο μέσω του προφήτη, λέγοντας: Από την Αίγυπτο κάλεσα τον γιο μου» ( Κατά Ματθαίον 2 :. 16 ). Πώς το έκανε ο εβραϊκός λαός ήταν ένα είδος Μεσσία, και ιδιωτικές εκδηλώσεις στη ζωή των ανθρώπων που πήραν αντιπροσωπευτικά μεσσιανική σημασία. Εβραίοι εγκαταστάθηκαν στην Αίγυπτο για να ξεφύγουν από την πείνα με τον Jacob. Όταν είχε περάσει ο κίνδυνος, οι Εβραίοι απομακρύνθηκαν από εκεί από τον Θεό για το σκοπό του στην Παλαιστίνη. Έτσι, ο Μεσσίας-Χριστός αποσύρθηκε, εξ ορισμού, ο Θεός, στην Αίγυπτο για να ξεφύγει από την οργή του Ηρώδη. Όταν ο κίνδυνος έχει περάσει, για τον θάνατο του Ηρώδη, ο Μεσσίας κλήθηκε από τον Θεό από την Αίγυπτο στην Παλαιστίνη, για να εκπληρώσει τον σκοπό του εδώ.
[4] Το βάρος της τριήμερης ανάσταση του Μεσσία περιέχεται στο κεφάλαιο 6 του βιβλίου. επανάσταση.Ωσηέ. Σε 1 Κορινθίους Αποστ. Ο Παύλος θεωρεί ότι αυτά τα πράγματα η προφητεία με το αναστημένο Χριστό, όταν λέει ότι ο Χριστός «ανέστη την τρίτην ημέραν κατά τας γραφάς» ( 1 Κορινθίους 15:4 ).
[5] Στο Ωσηέ 13 :. 14, ο προφήτης που πραγματοποιήθηκε ιδέα (σε μορφή ερώτησης) της κόλασης αδυναμίας ενώπιον του Θεού: «Από τη δύναμη του τάφου θα τους λυτρώσει από τον θάνατο εξαγοράσει το θάνατό τους, όπου είναι σου κεντρίζει κόλαση πού είναι η νίκη σου.!;!;» ο απόστολος Παύλος λέει: «Όταν το φθαρτό έχει ντυθεί με άφθαρτο, και το θνητόν τούτο ενδυθή αθανασίαν, τότε το ρητό που γράφεται θα γίνει πραγματικότητα:.!?!? θάνατος κατάπιε το θάνατο νίκη που είναι το κεντρί σου κόλαση πού είναι η νίκη σου» ( 1 Κορ 15 :. 54-55 ) . Έτσι, η εκπλήρωση της προφητείας ο απόστολος αναφέρεται στο τελικό θρίαμβο επί του θανάτου από την ημέρα της γενικής ανάσταση των νεκρών.
[6] Το βάρος του υπουργείου Ωσηέ διήρκεσε πάνω από 60 χρόνια.


The Prophet Hosea, by Duccio di Buoninsegna, in the Siena Cathedral (c. 1309-1311)
Ο Προφήτης Ωσηέ, από Duccio di Buoninsegna, στον καθεδρικό ναό της Σιένα (γ. 1309-1311)